Camping Vestar

  • Ernest

    Hallo wie kan ons wat vertellen over Camping Vestar in Rovinj.

    Wij willen er dit jaar naar toe in Augustus wie heeft er ervaring met deze camping.

    Alle reacties zijn welkom.

  • Dewi

    Ik ga er voor de 5e keer naar toe,,en heb het er prima naar mijn zin..wat wil je precies weten?

    En ga je met kleine kinderen of al wat oudere?

    Zoek je rust of juist niet,,,vraag maar en ik probeer je overal antwoord op te geven.

    Groetjes Dewi

  • Virginie

    Ook ik wil graag het een en ander over deze camping weten.

    Zoals:

    Is er ook genoeg schaduw (ivm de honden)

    Is er s'avonds iets te doen bijv dans avond of disco of zo

    Is er iets op deze camping te beleven voor een 13 en 16 jarige

    Zijn de plaatsten groot of juist klein (wil graag altijd veeeeeeeeel plaats echte hollander!! hahaha)

    Alvast bedankt

  • Dewi

    Er zijn genoeg plaatsen die in de schaduw liggen,,,de plaatsen zijn best wel groot,,er is s'avonds wel wat te doen,,,er is een pier waar de jeugd s'avonds bij elkaar hangt en regelmatig is er live muziek,,,,de jeugd wijkt ook uit naar het nabijgelegen Polari,,en er is in de buurt een grote discotheek.

    De honden mogen op een bepaalde plek de zee in waar je ze heerlijk kan laten zwemmen.

    Verder is het een rustige camping die je een goede nachtrust garandeerd.

    Voor de betere en grotere plekken word aangeraden om van te voren te reserveren.

    Groetjes Dewi

  • Virginie

    Beste Dewi,

    KEI bedankt voor je antwoord,

    Ik wacht ff op de documentatie die ik aan gevraagd heb, maar ik denk wel dat we daar onze vakantie gaan boeken.

    Nogmaals bedankt!!!

  • Ernest

    Wij hebben een stacaravan gehuuurd in augustus vanaf de tiende.

    mijn vraag is eigenlijk hoe het erin die tijd is en of de caravans een beetje van elkaar staan of juist niet. Ik heb begrepen dat het snacht,s wel rustig is dus.

  • Dewi

    S'nachts is het er idd erg rustig,,,er lopen bewakers rond die er scherp op letten dat het rustig is,,,je kan natuurlijk wel lekker s'avonds lang buiten zitten en het gezellig hebben met mede campeerders daar word niets over gezegd,,maar echt lawaai overlast van bv muziek of geschreeuw,,,daar word je op aangesproken…

    In augustus komen de Italianen op bezoek,,,zelf vind ik het altijd erg leuk om deze vaak grote gezinnen bezig te zien,,,maar er zijn mensen die vinden dat ze erg veel lawaai maken,,,maar daar zal je in een stacaravan niet zoveel last van hebben,,omdat ze vaak camperen op de vrije plekken,,,maar nogmaals ik heb er zelf nooit geen problemen mee

    Als jullie nog meer vragen hebben stel ze dan gerust.

    Groetjes Dewi

  • Ernest

    Heel hartelijk bedankt voor je reactie.

    Nu weten wij wat meer wat ons te wachten staat. Wij gaan al 5 jaar naar kroatie en vinden het een geweldig land. zijn nog nooit op bovn genoemde camping geweest maar zien er met veel plezier naar uit.

  • Ernest

    Nog een vraagje hoe zijn de plaatsen van de stacaravans ruim dicht bij zee of juist niet zijn het mooie plekken? Mag de auto naast de caravan. Als je hier antwoord op hebt horen wij dit graag.

    BVD Ernest

  • Dewi

    De plaatsen zijn best ruim,,en er is wel ruimte om de auto erbij te zetten,,,maar er is ook een centrale parkeerplaats,,,dat raad ik trouwens wel af,,want de parkeerplaats ligt net buiten de slagbomen,,,,dus iedereen kan er op komen,,nou is er wel een portier,,maar de beste man kan ook niet alles in de gaten houden.

    De afstand naar de zee is niet zo ver,,,een kleine tip,,,als je lekker in de schaduw wilt liggen aan het strand zorg dat je er vroeg bij bent.

    Verder is trouwens ook nog een heel mooi zwembad.

    De zee is ook heerlijk voor kleintjes ( natuurlijk altijd erbij blijven) het loopt heel langzaam af en door dat de camping aan een baai ligt is het nagenoeg spiegelglad.

    Overbodig om te zeggen denk ik omdat je al 5 jaar in Kroatie komt,,,trek wel waterschoentjes aan.

    Groetjes Dewi