Tribunj

  • Ingrid H.

    Vorig jaar hebben we allerlei plaatsjes bekeken langs de kust en hebben we besloten om in 2007 onze vakantie eens in Tribunj door te brengen. Misschien dat mensen tips hebben betreffende accommodatie, voor 2 volwassenen en een klein hondje. Andere tips zijn natuurlijk ook welkom!

  • Zlata

    Wij zijn vorig jaar ook in Tribunj geweest, maar wij hadden van te voren al via internet gewoon een appartement gehuurd….het viel ons wel wat tegen. Het best wat je kunt doen is er ter plaatse zoeken voor een appartement, (is mijn ervaring) Want er waren nog best leuke plekken te huur en goedkoper dan wij hadden. Ook moet je erop letten als je boekt of het echt dicht bij zee/centrum is, als je dat wilt. Want op internet stond dat het dicht bij zee was maar dat viel tegen. '

    Tribunj is echt heel mooi en ook erg gezellig! Dus zeker een aanrader om er naar toe te gaan…

  • Mieke

    Beste Ingrid,

    Wij verhuren appartementen in Tribunj. Voor meer informatie en referenties zie

    onze website: www.tribunj.com

    Met vriendelijke groet,

    Mieke Budimir-Aardoom

  • Ad

    Hallo beste mensen,

    Mijn vrouw en ik gaan voor het eerst naar Kroatie. Na lang zoeken hebben we een plaatsje gevonden in Tribunj. Onze vraag is echter of er in die buurt ook een naaktstand is. Op de naturistische sites staat deze regio er echter niet in.

    Groetjes

    Ad