Camping Bijela Uvala of Zelena Laguna

  • Arjan

    Hallo,

    We willen deze zomer naar een van de volgende camping nabij Porec.

    - Bijela Uvala

    - Zelena Laguna

    Is hier iemand van jullie geweest?

    Zo ja, wat is jullie ervaring.

    Welke camping is volgens jullie de betere.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

    Arjan

  • Fam Willemen

    Hallo Arjan,

    Wij zijn vorig jaar naar Bijela Uvala geweest en dat is ons zeer goed bevallen wij dat zijn twee volwassenen en twee kinderen van 4 en 7 jaar oud wij hadden een Caravan van Vacan solei de camping is groot maar dat vonden wij niet nadelig er zaten twee zwmbaden op en volgens mij was dat op zelena laguna niet de sanitare op de camping was ook erg schoon ik zou zeggen veel succes met de campings.

    monique

  • Sandra

    Hoi Arjan,

    Er is voor alle 2 de campings iets te zeggen. De een gaat liever naar Bijela Uvala de ander naar Zelena Laguna. Wij komen al 16 jaar op Zelena Laguna en dat bevalt ons meer dan goed. Zelena is een stuk kleiner dan Bijela, niet zo groots opgezet, dus iets knusser. De meeste jeugd (ook via de Ned. touroperators) staan op Bijela, dit zorgt regelmatig voor veel overlast. De keuze is aan jullie. De 2 campings grenzen aan elkaar, dus je kunt heel eenvoudig van de ene camping naar de andere lopen. Wij kijken al weer heel wat weekjes uit naar onze vakantie en kunnen niet wachten tot de dag weer aanbreekt. Veel succes met jullie beslissing.

    Sandra

  • Joke

    Hoi,

    Wij zijn 2 keer op Buela geweest en hebben daar een hele fijne vakantie gehad maar ik moet wel bekennen dat het een mega camping is en dat het voor gezinnen met wat grotere kinderen ook een onrustige camping is. Er gebeurd veel rottigheid wij zijn hierom ook niet meer naar buela gegaan want ik had daar geen rust bij.

    De laatste 2 jaar zijn wij naar Bi-village geweest deze camping is ook megagroot maar veel rustiger en wordt niet gevochten enzo en dat vind ik wel zo belangrijk

    Verder zijn buela en zelena eigenlijk dezelfde camping ze zijn ook van één eigenaar en worden door een hek gescheiden je mag ook op beide campings zwemmen in de zwembaden alleen heeft bivilage er inderdaad 2 en zelena maar 1 zwembad En ik vind ook dat in het hoofdseizoen de toiletgebouwen nogal eens wat snoezelig zijn en dat is dus bij bi-village ook niet zo.

    Hoop dat ik voldoende verteld heb wil je nog meer weten dan hoor ik het wel

    Alvast een fijne vakantie in Kroatie

    gr Joke

  • Arjan

    Ik wil graag een rustige camping.

    Als ik het goed heb begrepen is Zelena dan dus de beste keus.

    Bedankt voor jullie reacties.

    Groeten,

    Arjan

  • Dibi en Jos

    Hoi Arjan,

    Wij komen al jaren op Zelena Laguna. Voorheen kwamen we op Bijela Uvala. Beide campings zijn goed georganiseerd, voorzien van uitstekende sanitaire voorzieningen.

    Met de toename van nederlandse toeristen is er een ‘spaanse’ sfeer ontstaan.(Bijela Uvala was ANWB caming van ;t jaar 2000.)Georganiseerde avonden (animatie) met oa.miss verkiezingen. Gratis daarbij zijn de luidruchtige hollanders.

    Spijtig genoeg heeft dat een inbreuk op onze rustige vakantiebeleving.

    Als je echt rust wilt hebben is er een andere mogelijkheid t.w. camping Puntica in Funtana.

    Het ligt tussen Vsar en Porec in, naast Bijela Uvala.

    Ook deze camping is van dezelfde organisatie.

    Succes met je keus.

  • Karin Bouwman

    Hallo Sandra,

    Na een aantal jaren Italie willen we eens naar Kroatie.

    Zelena Laguna lijkt ons een mooie camping.

    Kun je er ook plaatsen reserveren? en heb je dan een advies voor ons?

    We hebben een piramide tent en een klein tentje voor onze kinderen

    (16 en 14 jaar oud)

    Groetjes Karin

  • Desiree

    Hallo,

    Ook wij gaan dit jaar voor het eerst naar Kroatie. We hebben gekozen voor Zelena Laguna omdat deze een stuk kleiner is dan Bijela Uvala. Ik heb op de camping map zitten kijken naar een leuk plekje..maar kom er niet echt uit.

    We willen zowieso niet pal aan het strand vanwege ons zoontje van 17 maanden..Waar sta je gezellig, en een beetje centraal zonder dat je vollop in de drukte zit??

    Alle tips zijn meer dan welkom

    Groetjes,

    Desiree