Ajax-Dinamo

  • Guzy

    Gaan er nog meer mensen 4/10 naar Amsterdam voor de wedstrijd… khoop niet dat wij als enige Dinamo fans daar zitten… :-))

    Pozdrav!!!

  • johan

    het heeft ook geen zin om te gaan.

    AJAX maakt het vanavond al af.

    AJAX u SRCU !!!!

  • Guzy

    Zullen nog weleens zien….

  • 428

    Lijkt me niet zo verstandig om als normale fans daar te gaan zitten. Er heersen nogal wraakgevoelens na het laffe optreden van wat idioten daar in Zagreb.

    Ik heb een vermoeden dat er daar op 4 oktober niet zo nauw gekeken wordt en alles wat geen Ajax-fan is zo ongeveer vogelvrij rondloopt…….veel plezier.

  • johan

    om als ajacied iedere 10 meter je paspoort te moeten laten zien in tkalciceva zijn nazi praktijken!

    iedere balkanist die ik tegenkom ……..

  • 114

    zou op 4 oktober niet in amsterdam zeggen/laten zien dat ik een kroaat ben.

    na die laffe supportersrellen lusten we jullie rauw!

  • mirjana

    Ik vind jullie echt triest het heeft niks meer met voetbal als sport te maken. En dan bedoel ik alle twee kanten.

  • 114

    als je beter zou zijn ingelicht zou je weten dat ajax de afgelopen 10 jaar alleen nog maar over echte supporters beschikt.

    de hooligans zijn er niet meer.

    dinamo daarentegen …….

    maar als je eigen vrienden zonder aanleiding worden aangevallen zonder ingrijpen van politie kijk je er toch iets anders tegenaan.

  • mirjana

    Toevallig is mijn vriend een ajax fan maar hij betreurt dat er helaas steeds minder fans zijn die het allemaal als sport beleven en niet als een pest speletje. Je moet er juist boven staan en niet aan meedoen 114.

  • Robert

    Wat een draak van een wedstrijd…. heb 1,5 uur lopen blauwbekken. Enige amusement waren de fanatieke aanmoedigingen van de BBB. Heb in het stadion overigens niets gemerkt van rellen. Gezien de hoeveelheid politie verbaast me dat ook niets.

    Wat is er buiten precies gebeurd dan? Ik zat zelf in een Dinamo vak dus heb geen verhalen gehoord van Ajaxieden. Ook niets gehoord van Dinamo supporters….