Oliver komt naar Nederland!!

  • cleppie

    YEAH gelukt….

    Oliver komt naar Nederland.

    Noteer alvast maar in je agenda, en zet die datum vast. Natuurlijk het duurt nog wel even maar dat ie komt staat nu wel vast. Tot januari/februari is Oliver al volgeboekt, en ook in maart lukte het al niet meer, dan treedt hij op bij het tennisgala in kroatië.

    Let wel we hebben het hier over de bekendste en meest populaire zanger van kroatië! Maar jawel op vrijdag 4 april is het dan zover, dan pikken we hem op van airport schiphol, en zo moet dit dan een grandioos mega-concert worden. Compleet met band!

    We hebben div. lokatie's op het oog, maar waarschijnlijk wordt het Den-haag.

    Voor meer informatie kan je terecht op de website van www.kroatieclub.eu ik zal daar een speciale pagina aanmaken met alles over het komende benefit-concert speciaal georganiseerd voor de wees/kinderen uit Vukovar.

    Pozdrav cleppie

  • Norbert

    Gefeliciteerd met het voor elkaar krijgen, zal wat voeten in aarde hebben gehad.

    Denk dat zo'n beetje alle Kroaten in Nederland naar het concert zullen komen, dus kan druk worden.

  • cleppie

    Hi Norbert

    Ja klopt helemaal, dit wil je niet weten. Ik hoop dat het echt een groot spectakel gaat worden.

    Veel heel veel zal er nog moeten gebeuren, zo wil ik een aantal lange rijen met tafels (net zoals in kroatië) denk maar aan de bruiloften daar. Kroatische hapjes en drankjes, bediening het liefst in kroatische klederdracht enz. enz het moet een groot feest worden voor jong en oud. Het is een fantastische grote en zeer ruime zaal met een mega groot podium, met gezellige bijzalen, helemaal top!

    Natuurlijk staan we helemaal open voor tips/sugesties/e.d nema problema. Komende weekend vertrekken we naar Kroatië en zullen we e.e.a verder rondbreien.

    cleppie

  • Kelly

    Super, wij gaan dat tripje vanuit Belgie zeker maken, met overnachting waarschijnlijk!

    Kunnen we eventueel al reserveren??

  • Johanna

    Wat een fantastisch goed nieuws, we zullen zeker komen

    Helemaal TOPKelly schreef:

    >

    > Super, wij gaan dat tripje vanuit Belgie zeker maken, met

    > overnachting waarschijnlijk!

    >

    > Kunnen we eventueel al reserveren??

  • johan

    zet je genoeg boeteclausules in het contract?

    enne, pas betalen als hij weer op de terugweg is (evt. bij notaris/advocaat het bedrag stallen).

    voor je het weet zit je met de gebakken peren en draai jij op voor de kosten zonder dat er een oliver is geweest.

  • cleppie

    Hi Johan

    Dit zijn natuurlijk goede tips, maar… ik heb m'n lesje nu wel geleerd. Daarom was het ook een driehoek gesprek. Zoon Dino, Oliver zelfs en als laatste zijn manager. Komende weekend vertrek ik naar kroatië, en daar worden dan alle punten tot in details vastgezet. De manager drong eerst aan op een tweede concert b.v op zaterdagavond maar dat vond ik zelf een te groot risico.

    We gaan zorgen voor een fantastisch concert in Nederland, en het prettige is ze komen met het vliegtuig, dus uitgerust en wel. Zelfs hebben ze er veel zin in, dus laten we er met z'n allen hard aan gaan werken zodat dit voor iedereen een mega-feestavond gaat worden.

    cleppie

  • Elly

    Cleppie, petje af. Geweldig dat je dit hebt kunnen organiseren. Laat zo snel mogelijk weten als we kunnen reserveren. Wij komen in ieder geval.

  • Ivana

    Helemaal geweldig !!!!

    Net als de andere, laat alsjeblieft weten als we kunnen reserveren voor kaartjes.

    En laat ook maar weten als je hulp nodig hebt.

    Ivana

  • cleppie

    Hi Ivana

    Natuurlijk kunnen we nog genoeg hulp gebruiken, op de site van kroatieclub.eu kan je daar meer over lezen.

    We hebben een optie voor de evenementenhal in Rijswijk, een schitterende lokatie met voldoende parkeergelegenheden, en waar we de keuze hebben in div. mooie en grote ruimtes. Let wel dit is een optie, we zijn hier nog mee in onderhandeling. de datum 4 april was in iedergeval geen probleem. Voor iedereen is deze lokatie zeer eenvoudig bereiken. Direct van de snelweg, nabij het zeer bekende winkelcentrum “de bogaard” in Rijswijk, helemaal super.

    http://www.evenementenhalrijswijk.nl/read/routebeschrijving