Senj

  • Anisa

    Kan iemand mij iets vertellen over Senj? Zijn daar leuke stranden. Zijn ze veilig voor kleine kinderen? Is het een leuk stadje?

  • Norbert

    Wil niet vervelend zijn, maar ik geef altijd extra gas als ik bij Senj aankom, dan ben ik er ook tenminste weer sneller uit !

    De kustweg bij Senj is ZEER druk, immers daar is de connectie naar de snelweg, dus al het vrachtverkeer en alle andere vormen van verkeer moeten dwars door dit dorp/stad.

    Het stadje zelf ligt aan een soort van baai, waar men middels betonplaten een soort van strand heeft gemaakt. Doorgaans is het daar in de zomer zeer druk, maar ik zie mijzelf eerlijk gezegd nog niet midden tussen al het verkeer daar aan het water liggen.

    Voorts is Senj over het algemeen vergane glorie oftewel, veel haveloze en verwaarloosde gebouwen, bouwstijl jaren 50 communisme (oftewel geen fantasie).

    Ergens wel jammer, want Senj was vroeger een oude vestingstad, en er zijn nog wel wat oude ruines te vinden, maar men doet er niet zoveel mee.

    En als laatste……………als je Bura opkomt dan kun je maar beter dekking zoeken, want Senj is één van de plekken waar de wind het sterkst is.

    Kortom, Senj zou zo ongeveer de laatste plaats zijn waar ik een vakantie zou plannen of je moet wel een heel laag verwachtingsniveau hebben. Je treft er veel Tsjechen, Slovenen, Polen etc aan.

    Een dagje Senj bekijken lijkt me dan echt een betere optie.

  • Anisa

    Dank je Norbert voor je waarschuwing. Lijkt mij dan ook niets. Ik ben verleden jaar in Crikvenica geweest en vond het daar heel erg mooi en leuk. Ga er maar weer heen en kan ik wel een dagje in Senj gaan kijken.

  • JaPa:o)

    Anisa,

    Wat Norbert zegt klopt precies. Zou ook geen vakantiestek voor mij zijn.

    Een andere optie zou bijvoorbeeld het eiland Krk kunnen zijn, dat is het eiland dat tegenover het plaatsje Crikvenica ligt. Wij gaan vaak naar de markt in Crikvenica, en eten dan regelmatig op het hoekje van de markt. Informatie over het eiland Krk en de naam van het restaurantje in Crikvenica kan je op onze website http://www.eilandkrkkroatie.nl vinden.

    En als jullie kamperen, zou je eventueel camping Zablace in Baska kunnen aandoen.

    JaPa.

  • kurk

    Is er meer in Kroatie dan Krk ??????????

  • JaPa:o)

    Kurk,

    Ik zou het niet weten! Jij wel?????????????

    JaPa.

  • Kelly

    Iedereen heeft zo zijn favoriete plekjes in één of ander land! En als men dan nog eens de lokale mens kent die hard moet werken om zijn kost te verdienen dan probeer je wat te helpen door wat volk te lokken, lijkt me logisch!

    Bij Japa is dat Krk, bij mij is dat Pag en bij jef en jos is dat…..?

  • Ruzica

    Er is meer maaaaar …

    KRK is KRK

    KRK is KROATIE

    KROATIE = KRK :-)

    en Japa XXXXX

  • Kelly

    Oooh, hoe mooi!!!!!!!

    Japa, ik zou maar beginnen blozen als ik jouw was, hahahaha!

    Een grappige noot mag ook wel eens op dit prikbord!!

    Kelly

  • JaPa:o)

    Kelly,

    Mijn hart zal altijd bloeden van Ruzica!!

    JaPa.