Heeeeeeeeee cleppie kako si??

Wat gebeurd mij… natuurlijk lopen we weer een paar jongens tegen het lijf (jongens die voorheen met een groep op uitnodiging van de stichting in Nederland verbleven) in Vinkovci.

Haha hij was duidelijk nog onder invloed van drank… ik denk zelfs veel drank… maar ook van wiet, cleppie echt we konden heel gemakkelijk aan wiet komen.

Amsterdam super grad!! cleppie echt superrrr. Nou daar sta je dan, ik dacht nog, he zo heb ik jullie toch niet opgevoed, maar o.k een ding is zeker, deze jongens hadden de tijd van hun leven in Amsterdam. En als dan ook nog je club Dinamo Zagreb van Ajax wint, ja… dan is echt alles helemaal top.

Dinamo super…Amsterdam super…heineken super… hik. Čudesna pobjeda Dinama nad Ajaxom u Amsterdamu, popraćena ushićenim komentarima Ivice Blažička!! Ajax - Dinamo 2:3 Napokon! dada hehe laku noc.

Mijn favoriete top-5

Hvar

Plitvicer

Vinkovci (hik)

Dubrovnik

Split

Rijk aan cultuur, bruisende mediterrane centra;s goddelijke kusten, maar ook die geheimzinnige stilte, middeleeuwse stadjes onstaan in de schaduw van prachtige groene bergen. Geschapen door deonberispelijke visie op een goed leven, gevoed door de landschappen van edele wijngaarden, olijfgaarden en graanvoortbrengende vlakten, lijken deze stedennet van een schilderdoek gekomen te zijn.

En net als mensen, in goede en slechte tijden, zijn sommige van deze zo goed behouden, Kroatië mag trots zijn op deze prachtige oude schatten!!

cleppie