Zaal (min. 1500 pers.) gezocht voor in belgië

  • cleppie

    Hi

    Ik heb speciaal voor de Belgen onder ons een vraagje, wie heeft voor mij “de gouden tip” Ik ben op zoek naar een mooie ruime lokatie voor minimaal 1500 man natuurlijk met podium. Zoals bekend treedt Oliver op in Nederland en wel op vrijdag 4 april.

    Maar…er is nog meer groot nieuws!! Ook de dag erop organiseren we een concert met Oliver, en onze gedachten gaan dan uit om een concert te organiseren in België! Aan publieke belangstelling zal het zeker niet liggen. Lukt dit niet dan gaan we twee concerten in Nederland organiseren. (Rotterdam?Amsterdam) maar nogmaals onze gedachten gaan eerst serieus uit naar België.

    Tenslotte ook in België/Frankrijk wonen heel veel kroaten en Oliver Dragojevic fans.

    je kan kontact opnemen met clecro@kabelfoon.nl

    Alvast bedankt. groetjes cleppie

  • Kelly

    Hey Cleppie,

    Super dat jullie dat concert willen plannen in Belgie!

    In welke regio wil je het concert laten doorgaan? In de provincie Antwerpen kan ik je er wel een paar doorgeven!

    -Alpheusdal in Berchem,hier was Oliver al eerder (denk ik 2001) voor een benefiet voor een ziekenhuis in Split!

    -cc de mol in Lier

    -cc den boomgaard in Ranst

    -stuurboord nv hangar 26 in Antwerpen

    Met een beetje zoekwerk kan ik er nog wel vinden , maar zou graag een bepaalde regio hebben !

    Groetjes ,Kelly

  • cleppie

    Goedemorgen kelly

    Dank voor je snelle reactie, ik heb op de site gekeken van de “Hangar in Antwerpen” en dat ziet er volgens mij wel goed uit. Ik zal vandaag bellen met de mensen aldaar. Eerst maar eens vrgaen of 5 april nog vrij is aldaar.

    Eens kijken of de Belgen ook warm te krijgen zijn voor het benefit-concert met Oliver.

    Antwerpen ligt volgens mij voor iedereen logistiek wel handig.

    groetjes cleppie

  • Kelly

    Graag gedaan, als ik je met nog iets van dienst kan zijn laat je het maar weten!

  • Jo

    Als het in Antwerpen zou zijn zijn we zeker van de partij.

  • KiCo

    Hey Cleppie,

    Het concert van Skoro is vorig jaar ook georganisseerd in één van de Hangars in Antwerpen.

    Alta Ripa in Oud-Turnhout kan 1500 personen herbergen.

    Stuurboord in Antwerpen is een mogelijkheid: 1500 personen

    Flanders Congress & Concert Centre 9999 personen

    Er zijn nog andere plaatsen Cleppie.

    Zend me anders even wat je juist verwacht van de zaal en dan help ik je wel verder.

    Misschien kan ik ook wel een concert voor in Luxemburg regelen.

    KiCo