croatie

  • jan

    Hoi We zijn 2 jaar geledennaar pula camping bi village geweest .was mooi maar s.avonds niks te doen we willen promenade en winkels .Mijn vraag hoelang doe je erover naar bv trogir vodice,primosten ,de wegen waren slecht wat is het mooiste en hoe is porec ?Via slowenie of italie bedankt Annie

  • JaPa:o)

    Beste Annie,

    Vanaf Landgraaf naar Porec (zonder caravan in het hoogseizoen) is het 1190 km met een reistijd van 16:45 uur.

    Van Landgraaf naar Trogir is het 1524 Km. met een reistijd van 15:30 uur.

    Van Landgraaf naar Vodice is het 1470 km. met een reistijd van 21:25 uur.

    Van Landgraaf naar Primosten is het 1505 km. met een reistijd van 21:50 uur.

    In de reistijd is 02:00 uur opgenomen voor tanken en pause.

    Voor een route van uw woonplaats naar uw vakantie bestemming klikt u op:

    http://www.japaned.nl/japaned/default.asp?menuid=505

    JaPa.

    http://www.eilandkrkkroatie.nl

  • JaPa:o)

    Correctie:

    Van Landgraaf naar Trogir is het 1524 Km. met een reistijd van 22:00 uur.

    JaPa.

  • KiCo

    Dit zijn uitstekende keuzes. In de 3 stadjes is 's avonds veel te zien. Trogir en Primosten zijn de mooiste. Vodice is een klein dorpje. Het dorpje stelt op zich niet zo veel voor maar tijdens de zomermaanden is het erg druk. Elke avond loopt het vol met toeristen. Er zijn vele cafeetjes, cocktailbarretjes en restaurants. Voor de jongeren is er een grote disco. Naast het hoofdstrand is er veel annimatie mogelijk (voetbal, tennis, basket, jet-ski, …)

    Primosten is een prachtig schiereiland. Het is er erg gezellig en elke avond is er veel volk op pad. Er zijn vele kraampjes en cafeetjes waar langs je kan slenteren. Ook hier is een bekende en grote disco aanwezig.

    Trogir is het mooiste stadje van de 3. Het wordt beschouwd als het meest romantische stadje van Kroatie. Trogir bestaat uit allemaal kleine steegjes. In dit labyrint vindt je vele restaurantjes en cafeetjes terug. Enige nadeel is dat er hier voot de jongeren geen echte disco is. Hier kan je enkel naar Monaco, een cafe die 's avonds een discootje wordt. Voor het nachtleven moet je hier naar Split rijden of naar Primosten.

    KiCo

  • Tes

    Hier wil ik wel even op inhaken daar wij ernstig aan het twijfelen zijn of we komende zomer (oke we hebben gelukkig nog zeeen van tijd om er over na te denken) wederom naar Mali Losinj gaan (camping Poljana) of dat we Trogir eens gaan aandoen. Tips over Trogir en omgeving en met name niet grote campings zijn dus welkom. Wij gaan met zoon van dan 12. Zwembad hoeft niet, maar enig vermaak zou leuk zijn.

    Bedankt!

    Overigens vonden wij Mali Losinj en omgeving echt super! Ook over de camping zijn weer zeer te spreken.

  • KiCo

    Ik ben geen kenner van campings maar ik weet er wel enkelen in de buurt. Misschien dat de kenners zich daar maar moeten over uit spreken.

    Er is een camping voor Trogir, voor hotel Medena. Dit is Kamp Seget.

    Ik heb ook weet van een camping op het eiland ciovo in het plaatsje Okrug. Ik geloof dat dit camping Rozac is.

    Je kan ook kamperen in hotel Resnik in Kastela maar ik denk dat het hier niet veel voorstelt.

    Voor zover ik weet is er op deze campings niet erg veel te beleven. Je kan deze plekjes niet vergelijken met de campings van in Zadar en in Istrie.

    Misschien dat campinggangers die hier reeds geweest zijn je verder kunnen helpen.

    KiCo

    www.croatia-hrvatska.com

  • Monique

    Wij hebben op kamp Seget gestaan, met mobilehome ( maw wij hebben alle comfort zélf bij) het is een kleine, doch propere camping, wil je op “first-line ” staan moet je reserveren, buiten de zee is er niks te zien. Wij hebben toch met onze zoon van 15j een goede tijd beleefd-> Trogir is zeer mooi, en wij hadden een klein motorbootje bij, waarmee we ons konden verplaatsen, dit maakt veel goed natuurlijk

  • ineke

    Wij vonden Trogir ook SUPER!!!! ELke avond een gezellige drukte…..met veel live-muziek in juli en augustus…….We hebben al heel veel van Kroatie gezien, maar dit was echt een topper!!!!!