nog 1 week

  • Jacques

    Nog 1 week, dan weer op weg naar Istrie. Heerlijk genieten van de rust. Kijken bij het maken van de heerlijke wijn oogst 2007. Heerlijk uit eten en de herfst over me heen laten komen. Helaas maar voor 9 dagen maar van die dagen wil ik met volle teugen genieten. Vrienden bezoeken die het van de zomer te druk hadden vanwege de toeristen kortom lekker opladen om er de tot het einde van het jaar er tegen te kunnen. Laat de jaloerse reactie maar komen.

    Jacques

    Mala Nizozemska

    Veleniki

  • Robert

    Waarom zouden wij jaloers zijn?

    Ik hoop dat je een leuke tijd zult hebben in Istrië.

    Veel keus in restaurants zul je niet meer hebben want drie kwart is dicht.

    Veel plezier en geniet ervanJacques schreef:

    >

    > Nog 1 week, dan weer op weg naar Istrie. Heerlijk genieten

    > van de rust. Kijken bij het maken van de heerlijke wijn oogst

    > 2007. Heerlijk uit eten en de herfst over me heen laten

    > komen. Helaas maar voor 9 dagen maar van die dagen wil ik met

    > volle teugen genieten. Vrienden bezoeken die het van de zomer

    > te druk hadden vanwege de toeristen kortom lekker opladen om

    > er de tot het einde van het jaar er tegen te kunnen. Laat de

    > jaloerse reactie maar komen.

    >

    > Jacques

    > Mala Nizozemska

    > Veleniki

  • eric

    vrienden met een wijngaard in slovenie hebben al geoogst omdat het dit jaar allemaal veel eerder rijp was.

    ik vrees dat je te laat komt.

  • Guy

    Vrees ik ook:in Dalmatië en op Cres zit de wijn al in het vat en is de rakija op de fles.

  • Norbert

    Hier in Istria ook, ze zijn hier ongeveer een maand geleden begonnen, de meesten zijn nu klaar.

    Maar i.p.v. kijken kun je natuurlijk ook gewoon de oude wijn opdrinken, die moet toch plaatsmaken voor de nieuwe wijn !

  • Jacques

    Juist, jij hebt het helmaal door!

    Ik ga mijn best doen en zal er een op je gezondheid drinken.

  • jonni

    dit is geen jaloerse ractie

    ben gisteren net teruggekomen van omgeving Kvarner

    ook daar is de wijn al klaar mischien heb je geluk en kun je nog rakija bakken.

    overigens: neem warme kleding mee en ik wens je veel plezier

    gr.

  • Norbert

    Die warme kleding zul je inderdaad nodig hebben, want het is hier 's nachts reeds ruim onder nul en ook overdag niet echt aangenaam. Vandaag was het weer eens Bora en de kou zit weer tot op mijn botten, ik haat die wind !

    Daarentegen, het zonnetje scheen wel, dus wanneer je uit de wind zou zitten is het redelijk goed te doen……………….en dan natuurlijk een wijntje erbij, stukje brood, wat kaas met truffels, wat ham, ach, het leven kan vervelender zijn zullen we maar zeggen.

  • eric

    neem je sneeuwkettingen mee (geen geintje!).

  • Norbert

    Klopt, want het heeft vandaag kennelijk nabij Senj al gesneeuwd !