kleine camping aan zee

  • jason

    wij houden niet van die mega campings.

    wie weet voor ons een mooie mini camping?

    wel graag aan zee en moet geschrikt zijn voor grote caravans.

    wie heeft er een tip?

  • JaPa:o)

    Jason,

    Misschien is camping Pila http://www.eurocampings.net/nl/europa/kroatie/primorje-gorski-kotar/camp-pila-105206/ in Punat op het eiland Krk dan iets voor jullie.

    JaPa.

  • michel

    Een vraagje aan u. Is het bereiken van deze camping goed te doen met een redelijk grote caravan. Ik bedoel dan qua route, en de grote van de plaatsen op de camping? Met vr.groet Michel.

  • gerrit

    Je kunt ook hier eens kijken camping goed te berijken en direkt aan zee

    http://www.autokamp-pisak.hr/

  • JaPa:o)

    Michel,

    Je zou eens kunnen informeren bij de heer J.C. Boeijen

    De inspecteur is een medewerker van ACSI.

    Hij inspecteert jaarlijks de camping aan de hand van een lijst van bijna 200 voorzieningen en andere aandachtspunten.

    De ACSI-inspecteur werkt niet voor de camping.

    Heeft u graag campingbrochures of wilt u reserveren, dan verwijzen wij u graag naar de informatie-aanvraag of het reserveringsformulier.

    Wellicht kunt u rechtstreeks contact opnemen met de camping.

    U kunt de inspecteur wel benaderen voor extra informatie over de camping en directe omgeving.

    Het telefoonnummer van de inspecteur die deze camping bezocht heeft is:

    (+31) (0)115-695347

    JaPa.

    De camping is via normale en goede wegen bereikbaar.

  • Norbert

    Een echte mini camping ?

    In Sv Petar (vlak boven Biograd) is een mini-camping/appartementen gebeuren. Er zijn denk ik 20 staanplaatsen, maximaal 10 meter lopen van het water (wat altijd rustig is), steiger voor de deur, ver van de herrie van de weg, schitterend uitzicht op Pasman en 's avonds kun je ook nog eens de verlichte hemel boven Zadar zien.

    Zadar is misschien 15 minuutjes rijden, Biograd hooguit 5.

    Het heet Apartmani Milan, tel 00-385-(0)23-391 190. fax 00-385-(0)23-383 112

    e-mail: milan.jurisic@zd.hinet.hr

    Ik heb er foto's van, maar die zijn hier moeilijk te plaatsen.

    Nabij Rovinj zijn ook meerder mini-campings, maar de meeste zijn niet aan zee en eigenlijk praat je daar ook meer over een groot grasveld waar je maar ergens gaat staan. Dat is bij Milan niet het geval.

    Ook bij Pula zijn kleinere campings te vinden, maar ook daar niet aan het water.

  • Evelien

    Kan me helemaal bij Norbert aansluiten. in Sv. Petar zitten meerdere mini campings direct aan zee. Ideale ligging vlakbij het altijd gezellig Biograd en het mooie Zadar.

  • jason

    wilt u mij wat fotos daarvan mailen?

  • irene

    Hallo Norbert.

    Is het mogelijk om de foto's ooknaar mij te mailen? Wij zoeken elk jaar het internet af omeen kleine camping te vinden die direct aan zee ligt dus misschien is genoemde campingeenleukadres voor ons gezin.

    Alvast bedankt

  • ywtje

    Hallo Norbert,

    Zou je die foto's a.u.b. ook naar ons willen sturen?

    Lijkt me ook heel fijn om daar eens te gaan kijken.

    Alvast hartelijk dank.

    Groetjes Ywtje