overnachten Plitvice

• Karel

Weet iemand een leuk slaapadres bij de Plivice Meren, we hebben geen auto en doen alles met het ov, willen overnachten bij particulieren en hotelletjes. dank jullie

• Guy

mirjanarapaic@hotmal.com……..Gewoon in het nederlands!!

• mirjana

We hebben een bed&breakfast bij de Plitvice Meren op loopafstand van de meren en met een bus station onder je neus(100m). En nog alles voor een leuke prijs.

Mail me wel zo snel mogelijk want het is een drukke periode.

• geert

http://www.bicanicplitvice.blogspot.com/

• alex

Leuk, ben vorig jaar bij mevr. Jannie geweest, echt een aanrader! Heeft ons de plitvice meren en omgeving laten zien. Ik zal hier langs als ik jouw was.

• Fam Willemen

Hey Karel,

Ik ben het met Alex eens bij Jannie is het echt goed verblijven lekker alles Nederlands en echt een Leuke vrouw mail gauw naar Mirjana haar Dochter ook erg leuke meid doe ze de groeten van ons als je er bent en je zult er geen spijt van krijgen want de Plitvice meren zijn geweldig .

Fam Willemen

• Marije Schippers

Heeft u een plek vanaf 8 aug. t/m 10 augustus (of rond die tijd) voor 2 personen? En wat is uw prijs p.p.p.n? Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Marije Schippers.

• mirjana

Ik heb het even voor u nagevraagd de datum's waren geen probleem. De kosten zijn 30euro per kamer(2perskamer)per nacht en onbijt is 5euro p.p.p.d.

Wilt u wel zo snel mogelijk naar mij mailen of het def. is dan kan ik dat doorgeven aan mijn moeder(mirjanarapaic@hotmail.com), bedankt!

• Jo

Mirjana, ben jij dan een zus van Petruska (Petra) die hier ook wel eens op het forum komt?

• j. van der Willik

Wij willen graag 1 nacht met 4 personen bij u logeren in de 1e week van juli.

Kunt u mij zeggen welke datum u nog plaats heeft en wat de kosten zijn?

Met vriendelijke groet,

J. van der Willik