hallo piet.
wij zijn afgelopen zomer naar het plaatsje pag op pag geweest en hadden daar een huis gehuurd.dus over evt campings kan ik je niet echt iets vertellen.
maar het plaatje pag is ons erg goed bevallen.
wij waren met 16 pers waarvan 9 kinderen in de leeftijd van2/4/10/11/12/13/14/15/19 en er was voor iedereen wel wat te beleven.
ook gingen de kinderen vanaf 11 jaar bijna elke avond het centrum in wat geheel auto vrij is om een ijsje te halen en winkels te kijken en dat kan je daar als ze met een groepje zijn gerust doen.
wij gingen soms ook wel maar door de kleintjes moesten wij vaak wat eerder terug.
en de rest was meestal om een uur of 11 terug en hadden zich dan prima vermaakt.
wij hadden een boot en een jet ski mee een boot of bootje is wel erg handig omdat je in de baai van pag niet van af de kant gemakkelijk kan snorkelen.
wij gingen meestal de baai uit en zouchen dan een baai/plekje waar verder niemand was dan komje vanaf de boot wel 10 meter tot de bodem kijken zo helder.
mocht je interesse hebben dan kan ik je wel wat foto's mailen ook heb ik nog een leuke folder voor touristen over pag die wil ik je evt wel toe sturen.
wij gaan zeker volgend jaar weer.