Oliver komt naar Nederland!!

• Norbert

Oliver is niet alleen een professional, maar ook iemand die niet alleen voor het geld in de muziek zit, muziek is Oliver en kan niet geloven dat hij er met het geld vandoor gaat en zijn fans in de kou laat staan, is niet zijn stijl.

Toch, een goed contract is gewoon noodzakelijk om zekerheid voor beide partijen te krijgen, is heel normaal.

Denk dat het een mooi concert gaat worden en waarschijnlijk een geweldig feest, zou er graag bij zijn.

• Anita

Beste Norbert,

Uit ervaring kan ik zeggen dat oliver alles behalve een professional is! En ik hoop dat hij dit keer in Nederland nuchter op de tribune zal staan en dat ie de mensen niet zal beledigen!

Maar ik blijf de muziek natuurlijk fantastisch vinden en zal ook zeker iedereen die ik ken inlichten over dit spektakel!

maar moest nu ff reageren- Maar goed;) Laten we ons met zn alle focussen op dit feest!

Geweldig cleppie, ik ben er zeker bij!

• cleppie

Hi Anita

Hij krijg pas na afloop zijn drankje, tijdens het concert staat ie alleen maar op water! Hihi Het voordeel is dat ik er vanaf schiphol bovenop zal zitten… ik hou hem in de gaten, ach en het zal allemaal wel meevallen. kroaten en drank he. V.a november kan men via de online-ticket box op de twee site's van kroatieclub kaarten reserveren, uitprinten en klaar, en iedereen heeft zo zijn eigen barcode.

• cleppie

Hi beste Norbert

Ik wil je graag uitnodigen hoor, dan vlieg toch die vrijdag met de band mee naar Amsterdam. Is best wel apart zo met Oliver in het vliegtuig, mag je bij thuis logeren.

Think about it…

Pozdrav cleppie

• Norbert

Wel, April valt te overdenken, dan ben ik waarschijnlijk nog niet zo heel erg druk, moet er tijd vrij te maken zijn. Heb gelukkig nog tijd om er over na te denken en het te plannen.

Het is een mooi aanbod!

• Dick

Cleppie,

Mooi man, zodra het mogelijk is, zal ik zeker kaarten bestellen.

Dick.