wie heeft er tips over pakostane

  • petra

    wij gaan 19-07-2008 voor 3 weken naar kroatie plaats pakostane . wie weet er leuke bezichtingen . en hoe is het verkeer er naartoe . groetjes petra

  • mirjana

    www.pakostane.hr

  • Guy

    Petra,voor wat de weg er naar toe betreft geeft de routeplanner van Michelin een uitstekende route weer.

    Ik heb ook de site van Pakostane bekenen en vind die vrij volledig.ik zou er nog een paar bezienswaardigheden willen aan toe voegen:een boottochtje op de Zrjmanja-het eiland Pag tot Novalja en de stad Zadar.

    Mochten er hengelsportliefhebbers onder het gezelschap zijn: in Vransko Jezero zitten joekels van meervallen en karpers.

  • JaPa:o)

    Michelin??

    Zijn dat geen banden!

    JaPa.

  • Jo

    Jan, Jan, Jan, je kan het toch niet laten, hé!

  • JaPa:o)

    Jo (info),

    Hoe bedoelt u!

    Dat klopt toch!

    Of niet?

    Je moet a.u.b. geen olie gooien op het vuur dat niet brand!

    En een grapje moet gemaakt kunnen worden nietwaar!

    JaPa.

  • Guy

    Geen olie op het vuur gooien is inderdaad een wijze uitspraak maar geldt blijkbaar niet voor JaPa zelf zoals bekend en ook nu weer blijkt.

    Jo,mijn mail zal je wel ontvangen hebben.Ik ben wel tot Novalja geweest maar toen was je al vertrokken.Volgens mij heb je veel meer regen(en Hagel) gehad dan ik want de lucht in richting Pag zag er dikwijls zeer donker uit.Ik had in ieder geval niet te klagen.

    Volgend jaar geen Pag meer las ik???

  • Jo

    Je zit er een beetje opgesloten, vind ik. Eer je ergens bent via de brug heb je rap 100km enkel en via de overzet kost het toch altijd een hoop centjes.

    Maar we hebben er rustvakanties van gemaakt, dit jaar. Volgend jaar misschien weer wat anders.

  • Jo

    Jammer dat er in Slavonië zo weinig (géén) kampeermogelijkheden zijn. Lijkt me wel wat om eens uitgebreider te verkennen.

  • Guy

    Mogelijks heeft Cleppie wat meer info voor jou.Dat is zowat de enige streek waar ik niet geweest ben.