Hi daar ben ik weer
Wat is zo'n prikbord toch een geweldig medium he, dat mag ook wel eens gezegd worden!
Maar geweldig nieuws voor alle Belgische fans van Oliver. ik heb langdurig met de manager gesproken (een hele aardig man) en de lokatie wordt dus Antwerpen.
In zaal de “stuurboord” Hangar 26 België. We kunnen na overleg met het havenbedrijf gebruik maken van het grote parkeerterrein achter het gebouw.
Hieronder de link met wat foto's.
http://www.stuurboord.com/index2.php?pg=1&lang=nl
Dus ik zou zeggen lieve belgen…. aan de slag, alle petten een kant op en we gaan er voor. Laat volgend jaar deze mooie groep kinderen (44) a.ub naar Nederland komen.
Wij van st. footsteps of hope, zoeken natuurlijk ook voor dit concert vrijwilligers, zij kunnen mailen naar clecro@kabelfoon.nl
Kroatische kerken/restaurants/scholen/clubs/stichtingen reisburo's, al deze organisatie's zullen we dus moeten benaderen, ook worden er posters gedrukt voor dit concert, incl. T-shirts.
Benefit-concert op zaterdag 5 april aanvang 20.00 zaal open 19.00. Mega-benefit-concert met Oliver Dragojevic met band in zaal “STUURBOORD” HANGAR 26. Entree, € 25,=
Alvast heel hartelijk dank. cleppie