Liever een hotel of een gezellige bed&breakfast onder de leiding van een nederlandse dame.En dat allemaal in het mooie Plitvice Meren park…
Hmm, nema problema
Nou als allebei zou kunnen? Wanneer gaan we? Ik weet een ding de “Plitvicer” is wonderlijk schoon, maar tja hoe zit het met de dame?
Ik reserveer…
Kijk ook eens vrijblijvend op http://www.kroatieclub.eu/paginas/Nationalnatureparks
Gezellige zondag, oh ja weet je dat ik gisteren weer eens ouderwets gezellig en super lekker kroatische heb gegeten.
Ajde bok
kom net terug van plitvice.
in de sneeuw!
erg mooi.
zat in een gezellig bed en breakfast: Bicanic Pansion.
recht tegenover ingang 1 (Rastovac).
met een ontbijt waar je u tegen zegt: koffie/thee/choco, diverse broodjes, hartig en zoet beleg, jogurt, gebakken eieren (3 pp!).
en niet te vergeten de gastvrijheid van Milan en Ana!!!
deze b&b was 18 euro pp (incl.ontbijt dus).
wat geeft jouw moeder dan meer/anders dan wat ik kreeg?
koffie/thee/choco, jus d'orange, diverse broodjes, hartig en zoet beleg, jogurt, gebakken eieren/omelet (3 pp!), 2 berlinerbollen pp.
incl. thermoskannen vullen met koffie en thee en een lunchpakket maken.
Inderdaad, heel uitgebreid voor erg weinig geld…Bij heel veel andere b&b krijg je veel minder voor veel meer geld. Ervaring leert dat er meestal 5 euro wordt gevraagd voor een “gewoon” ontbijt. Ook is het zo dat de prijzen nogal verschillen per seizoen, nu is alles een stuk goedkoper, incl het ontbijt.
De b&b waar het hier om gaat kost vanaf 12,50 euro per persoon. Het hele huis wordt verhuurd (max 8-10 pers). Indien men het hele huis huurt heeft u beschikking over een gezellige woonkeuken met houtkachel + woonkamer.Dit geldt ook als u alleen de beneden verdieping huurt. Ook is er kinderbedje en kinderstoel aanwezig en een apparte kinderkamer. Om het huis ligt een grote tuin met diverse zitjes en een vuurplaats (zin in barbecue?).
Ontbijt 3,50 euro, koffie, thee, sap, eigen gemakte jam, vers brood, hartig beleg (o.a. echte boerenkaas skripavac uit Lika), alles onbeperkt…
En, niet te vergeten, veel info over Kroatie in uw eigen taal, info over heel veel uitstapjes in de omgeving, uitleg over diverse kortere en langere wandelingen, wandelen met de boswachter etc. Indien men geen eigen vervoer heeft, kan er ook een en ander geregeld worden.
U bent van harte uitgenodigd, de koffie/thee staat klaar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?