Wat een dag… storm, regen, wind hagel typisch herfstweer in Nederland. (hoewel Nederland) eigenlijk moet ik zeggen België.
Ik ging vandaag eens een kijkje nemen in zaal de stuurboord Hangar 26 in Antwerpen, tenslotte niets is beter dan je goed voor te bereiden op het mega-concert van het jaar met als topper Oliver Dragojevic.
Nou de hangar heb ik gezien, een enorm gebouw op poten, met een fraai uitzicht over de schelde, dus…. een toplokatie voor een geslaagd concert.
Even een kort bezoekje aan restaurant “Zagreb” ik heb er wel eens langer over gedaan om in Zagreb te bekomen, een mooi gastvrij restaurant waar we natuurlijk een poster achterlieten, want hoe meer reclame hoe beter. (weet je dat hier 2 jaar geleden de President van Kroatië heeft gegeten) even aardig om toch te vermelden.
Op naar het volgende restaurant genaamd “Jadran” richting Grobbendonk, het was snel en gemakkelijk te vinden, maar ja voor ons reed dan mijn coórdinator Papa Leon met de zeer charmante kelly, dus dit was een eitje!
Nee wat schets mijn verbazing, stond er een complete talel keurig bedekt met alles erop en eraan. Dit kon maar een ding betekenen…. eten… en lekker, super!!
De mix-grill de juga, het stokbrood met heerlijke boter, de frisse groente, het was helemaal top.
Ontzettend bedankt, ik kom terug dit staat vast, en ach wat er allemaal over tafel kwam aan verhalen…. (ach laten we het maar op de wijn houden) Zivelji proost!
Een ding is zeker, de voorbereidingen wat betreft het concert lopen uitstekend, en daar gaat het tenslotte allemaal om he.
groetjes cleppie
www.kroatieclub.eu