logies in kroatië

• JVS

Wij zijn een gezin van 6 volwassenen en zoeken in de maand juli een appartement in Kroatië. Omdat er zoveel keus is zien wij door de bomen het bos niet meer. Het moet in de buurt van een luchthaven liggen, niet te ver van het strand, niet te druk en mooie plaatsjes om te snorkelen. Wij willen onze auto zo min mogelijk gebruiken tijdens de vakantie. Heeft iemand een tip van verblijfplaats ?

• Jo

Ik weet wel iets in Fazana, tegen Pula en dus ook niet te ver van de luchthaven op Krk. Stuur me maar een mailtje op jo.css@telenet.be

Eigenaar is Kroatisch maar heeft ruim 10 jaar in Nederland gewoond en spreekt dus Nederlands.

• KiCo

Beste,

Wij hebben verschillende plaatsen vlakbij de luchthaven van Split in de Kastela. De Kastela is een rustige plaats om te verblijven en je ligt tussen de stad Split (grootste havenstad van Kroatie) en Trogir (één van de mooiste en gezelligste stadjes in Kroatie).

De luchthaven ligt op slechts 3 kilometer van de woningen maar je hebt er geen last van.

Je bent centraal gelegen in Dalmatie zodat je makkelijk uitstapjes kan maken.

Tussen Trogir en Split is een uitstekende busverbinding. Elke 15 minuten is er een bus.

Een erg mooie accommodatie is Gulin op slechts 70 m van zee en met prachtig zicht op zee.Het is een woning met 3 slaapkamers.

http://www.croatia-hrvatska.com/accommodation.asp?House=14&Acco=Apartment_Gulin

Je kan verder een kijkje nemen op de site www.croatia-hrvatska.com

Bij een search op eilanden, bij Ciovo zit je ook niet ver van deze luchthaven. Je kan hier met de auto geraken. Er is een brug bij Trogir.

Voor vragen mag je steeds een mail sturen naar kimco@pandora.be

Vriendelijke groeten,

KiCo

• ona

Dat is niet zo moeilijk……..cavtat!

• Guy

JVS,kijk even hogerop bij Pula.Ik had mij verkeerd aangelinkt.

• JaPa:o)

JVS,

Als een appartement + kamers ook goed zou zijn, dan heb ik wel een adresje in Krk-stad op het eiland Krk.

Kijk voor informatie maar eens op de website: http://www.eilandkrkkroatie.nl

Daar kan je ook nog veel meer informatie over Kroatie vinden.

Klik op “Kroatie” en dan op .

Veel succes,

JaPa.