Pula

• paul

Vraag om Advies:

Wat is de beste manier om begin maart 2008 vanuit nederland naar Pula te vliegen. Ik kom eigenlijk alleen uit op croatic airlines op ongeveer 165 euro. Is dat aan te raden?

• Ozana

hoi paul, mijn ouders vliegen via tuifly.com altijd naar rijeka. (vanuit keulen)als je vroeg boekt is het zeker voordelig. je kunt ook proberen via sunweb, maar volgens mij zijn het volledige arrangementen… succes, ozana

• JaPa:o)

Paul,

Bekijk dit eens, misschien heb je er wat aan.

http://www.tuifly.com/de/offers/tiefstpreise.jsp?AD=HHNL&ATT=KW47_1_Introbutton&origin=DE&beginMonth=122007&endMonth=032008

JaPa.

• Guy

Kijk ook eens op www.zatonka.hr. Mooie appartementen.Vriendelijke mensen.Direct aan zee gelegen dichtbij de grote en mooie camping - www.zaton.hr Van de faciliteiten van die camping kan je ook gebruik maken.De camping zelf heeft ook leuke appartementjes.Voor de jongelui ligt een van de mooiste disco's van Kroatië op loopafstand.

Zaton ligt op ongeveer 16 km van de stad Zadar.Verder is het ook centraal gelegen voor het maken van dagtochten naar bekende bezienswaardigheden:de Krka-watervallen-de Kornatiarchipel-het eiland Pag-een boottocht op de zrjmanja- rivier-de steden Sibenik,Trogir en Split en de watervallen van PLitvice zijn ook in 1 dag te doen alhoewel men daar beter 2 dagen voor neemt op de heen- of terugreis.

Mocht je bij Marijo Pavlovic(Zatonka) willen boeken is het zaak om daar niet te lang mee te wachten en doe de groeten van Marijo en Guido uit Podgradina.

• Guy

sorry,Paul,ik zit op het verkeerde adres.

• paul

geeft niets…

• paul

Inderdaad ZEER goedkoop….maar wel nog van hier naar Keulen en van Rijka naar Pula. wel bedankt voor de tip!

• Ineke

Hallo Paul,

Ik ben ook vanuit Amsterdam via Zagreb naar Pula gevlogen met Croatia Airlines, maar heb mijn ticket geboekt bij Cheapticket. Dat was voor mij voordeliger.

Misschien zou je de prijzen kunnen vergelijken. Hoe eerder je boekt, hoe goodkoper het is.

Pozdrav

• paul

Dank Ineke,

Ik denk inderdaad dat via cheapticket,het eenvoudigste en het relatief goedkoopste is…..zo kwam ik ook op die 165

dank voor de moeite