BBC live ENG-CRO

• cleppie

Hi

Dit moet je zien, live op BBC-TV. Een geweldige wedstrijd, on this moment…0-2 voor Kroatië!! Kranjcar en Olic scoorde voor kroatië.

En daar kom bij dat “onze Guus” een nul voor staat tegen Andorra….

Wordt dit een voetbal-drama voor Engeland?

wordt vervolgd.

• geert

ook op rtl7 maar dit terzijde.

een dramatisch sportjaar voor de engelsen:

hamilton ziet op de laatste dag de formule 1 titel aan zijn neus voorbij gaan.

engelse rugbyers verliezen de reeds gewonnen gewaande finale van de zuid afrikanen.

en dan nog de uitschakeling van de voetballers.

• cleppie

Hi Geert

Croatia, een team, vechten voor iedere meter, en voetballen met je hart, dan komt de rest vanzelf. Mijn Slavisch bloed is weer helemaal doorstroomd door d’aderen, geweldig!

Engleska 2-3 Hrvatska: Mladen Petrić pogodio za trijumf Hrvata na Wembleyju.

• geert

voetballen met je hart is de toekomst.

voetballen met je portemonnee is van de vorige eeuw.

• eddy

Was een schitterende pot voetbal. Eindelijk eens weer een wedstrijd gekeken zonder weg te zappen :-) En dat Engelse commentaar is ook fantastisch.

Voetballen met je hart is natuurlijk op Wembley een stuk gemakkelijker dan in Minsk bij -7 in een leeg stadion. Kroatie kon het een paar dagen geleden ook niet opbrengen in Macedonie en verloor ongeinspireerd met 2-0….dus dat hoort een beetje bij het voetbal. Ik verheug me in ieder geval op Kroatie bij de EURO 2008.

• Robert

Fantastische wedstrijd. Had nog wel meer kunnen zijn dan 2-3 gezien het aantal kansen.

Ik heb ook die wedstrijd tegen Macedonie gezien. Volgens mij was Kroatie best gemotiveerd, maar de omstandigheden waren erbarmelijk en goed voetbal absoluut niet mogelijk. Ik denk dat ze hun ledematen niet wilden riskeren en gelijk hebben ze.