Camping Vestar in Rovinj

• Fam Willemen

Hallo allemaal ,

Wij willen volgend jaar naar Camping Vestar in Rovinj gaan maar wij zijn natuurlijk erg nieuwsgierig hoe de camping eruit ziet wat betreft schaduw plaatsen de accomodaties die er zijn we willen een tent huren van Roan heeft iemand daar al ervaring mee op de camping of heeft iemand nog foto's die ik kan zien ben heel nieuwsgierig laat het me maar gauw weten alvast bedankt .

groetjes Monique Willemen

• mirjana

Hoi fam Willemen!

Alles goed met de kids, met ons ook alles goed, mijn moeder is gisteren eindelijk terug gekomen uit Kroatie. Maar wat betreft camping Vestar je moet op

www.vakantiereiswijzer.nl kijken staat genoeg info.

Groetjes aan de kids en manlief.

Mirjana

• Peter

Schaduw plaatsen zat, want je staat altijd wel in de schaduw van je buurman…

Wij komen zelf van Kazela en zijn deze zomer in Vestar wezen kijken. Vreemd dat mensen over ruime plekken spreken, ons oordeel was juist dat het een grote mierenhoop was.Maar dat ligt er waarschijnlijk aan wat je gewend bent.

Wat ons verder opviel was dat de baai waar gezwommen wordt, dichtbij het haventje ligt. De benzineluchten van diverse boten joegen ons daar weg. Nee voor ons geen Vestar…

• Richard

Hallo fam Willemen,

Ben in augustus een kleine maand naar deze camping geweest, opzich best leuk en rustig, er is namelijk ook nog een rustige kant, na de ingang aan de rechterkant. Links staat het inderdaad helemaal vol. Voor de kinderen is er weinig te doen, de belofte dat je vanaf de camping met een bootje of busje naar Rovinj zou kunnen is niet zo, en parkeren in Rovinj zelf is bijna altijd een probleem.

Er zijn leukere campings in Kroatie.

• Fam Willemen

Hoi Mirjana,

met ons gaat alles goed met jullie ook ?? Ik had al gekeken op vakantie wijzer maar je krijgt zo ook andere meningen van andere lezers dus vandaar maar nu ik de antwoorden van Peter en Richard heb gelezen ga ik twijfelen maar goed het is nog niet zo ver en we kijken wel wat we doen . Wat fijn voor je dat je Moeder weer uit Kroatie terug is Doe ze de Hartelijke groeten van ons en zeg maar dat we haar accomodatie blijven aan bevelen we horen elkaar nog wel via deze site .

doeiiiiiiiiiii Ad Britt Kim Monique Willemen