kamping Zaton

• Frank

Hallo,

Na vijf maal te verblijven op kamping valalta in Istrie, zijn wij op zoek naar een andere kamping in dalmatie met dezelfde luxe als de kamping in Valalta.Ik bedoel daarmee een zwembad en een aanlegsteiger zijn echt wel de punten dat zeker aanwezig moeten zijn. ( het hoeft geen naaktkamping te zijn) Met onze drie kinderen is het wel handig dat er een zwembad aanwezig is. Alsook een aanlegsteiger voor onze rubberboot. Ben wel al op kamping Zaton terecht gekomen, is dit een aanrader, of zijn er nog andere tips. Het is wel bedoeling dat er in de omgeving nog dingen te bekijken zijn zowel met de auto als met een boot. Istrie kennen we nu al als onze broekzak.

Alvast bedankt

• JaPa:o)

Frank,

Inderdaad zou deze camping voor jullie een uitkomst zijn.

Alles wat je graag zou willen is aanwezig, wat moet je nog meer!

Op dit prikbord is al veel over deze camping geschreven, klik maar eens op “zoeken”.

En voor informatie in het algemeen kijk je op deze website:

http://www.eilandkrkkroatie.nl

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• Guy

Gewoon kijken op de mooie site van de camping www.zaton.hr En kijk ook eens op de zoekfunktie van dit prikbord.Deze camping is reeds vele malen aan bod gekomen.Ik weet ook niet hoe oud de kinderen zijn maar een van de mooiste disco's van Kroatië ligt op loopafstand.Camping is ook centraal gelegen voor dagtochten naar diverse bekende bezienswaardigheden

• Francine

Camping Zaton is echt heel leuk!!

Voor kleine kinderen maar ook voor de ouderen.

Er is woor elk wat wils wel iets.

Wij gaan er komende vakantie voor de 3 de keer heen.

Ik kan nergens zo`n camping vinden hoe Zaton.Is wel groot maar je merk er echt niks van.

En mooie grote plekken.

En de omgeving vinden wij super,zijn nog lang niet uitgekeken daar in de omgeving.

Je krijg echt geen spijt van deze camping hoor.

Succes ermee!!

Groetjes ,Francine

• Francine

Frank,

Als je graag eens foto`s wil zien van Zaton.

Mail me dan even,ik heb genoeg waar je een leuke in druk krijg van Zaton.

Groet,Francine

• Frank

Hallo,

Bedankt voor de informatie. Is het nodig om de kamping te boeken, of is het bij aankomst ook nog mogelijk? Is het mogelijk met een eigen tent. Want ik vind niet direct een prijslijst terug voor kamperen met een eigen tent? De fotos mag je zeker eens doorsturen.

Alvast bedankt

• JaPa:o)

Frank,

Volgens mij kan je onder deze link http://www.zaton.hr/nl/kamp_cjenik.php

vinden wat het e.e.a. kost.

Groetjes: JaPa.

• Guy

Boeken lijkt mij wel gewenst,zeker als je een goede plek wilt.Deze camping is zeer geliefd ,dus….De weg er heen is ook gemakkelijk.neem de autosnelweg A1 Zagreb-Split.Voorbij de Maslenicabrug neem je de eerste of tweede afrit.Dan neem je weer de richting Zadar maar dan via de Magistrale(oude kustweg)Bij Murvica staat duidelijk aangegeven de afslag naar TN Zaton -Nin.Eens op die weg gewoon rechtdoor tot je in Nin aankomt.Dan Links,terug richting Zadar en wat verder,voorbij de benzinepomp heb je rechts de inrit naar de camping en dan gewoon doorrijden tot aan de receptie.

• Guy

Frank,wil je nog meer meningen lezen over Zaton,kijk dan eens op:

www.campingmening.nl/campings.php?lid=kro Er staan ook een paar foto's bij.