Russen en Polen

• F. Jansen

Hallo,

Wij weten zo goed als zeker dat wij volgend jaar voorjaar naar Istrië gaan. Nu hoor ik via via dat er een ware invasie van Russen en Polen zou zijn in Kroatië. Klopt dit en zitten die overal, of is dit weer de zoveelste fabel?

gr F Jansen

• Guy

Dit jaar in Hr. wel veel Polen gezien maar Russen zijn mij niet opgevallen.Wat is het probleem??Als je wat meer ruimte wil kan ik je aanraden om naar Dalmatië te gaan ipv naar Istrië.

• Robert

Ik heb ze niet gezien maar ik heb het ook niet op de man af gevraagd.

Fabeltje volgens mij!

• cleppie

Nou en als ze er zitten? is dit eng of zo….

Polen vinden weer dat er veel nederlanders zitten, tja zo blijven we aan de gang. Volgens is mij iedereen welkom. toch?

• Wiel

Is er iets mis met Polen en Russen misschien ?

Hebben zij niet evenveel recht als jij om in het buitenland met vacantie te gaan……………………….??????????

• F. Jansen

Tuurlijk hebben ze net zoveel recht om op vacantie te gaan.

Maar als ze zich gedragen zoals de Nederlanders in Salou en omstreken, dan zoek ik liever een andere plek op. Anders zat ik wel in Spanje volgend jaar, maar daar wil ik nou net niet heen.

• ineke

Ik kan me wel iets bij de vraag van F.Jansen voorstellen. Als ik de verhalen over de Russen in Turkije mag geloven, is het daar geen pretje. Ze gedragen zich vreselijk,

• geert

istria zit vooral vol met italianen.

en busladingen “goedkope” tsjechen rondom makarska/baska voda.

• Vladimir

De Russen die naar Kroatie op vakantie gaan zitten meestal in de hotels van het top segment, die bestelen als lunch een kreeft van 3 kilo in de meest dure restaurants, Dus “Saskia” en “Willem” op de camping die een broodje pindakaas smeren elke dag zullen die “nare” Russen niet tegenkomen. Een dikke russiche vinger voor jullie.

• gerrit peels

Wat is er mis met Russen en Polen? Hebje de Hollanders en de Duitsers al eens te keer zien gaan in Kroatië?

In Dalmatië heb ik nog nooit Polen met een grote b#k gezien maar wel Hollanders en Duitsers die klagen als het 1 kuna duurder is als het jaar er voor.