prijsverhoudingen

• tineke

wij denken er over om volgend jaar een appartement in Kroatie te gaan huren.

wie kan mij zeggen hoe de prijzen in Kroatie liggen en hoe de mensen zijn?

• Wiel

De prijzen weet ik niet, maar wat de mensen betreft; ze hebben net zoals in Nederland twee benen en twee armen en aan iedere hand vijf vingers en meestal ook twee ogen en een neus en zelfs twee oren………….en ze kunnen ook lezen en schrijven……………….

• Danijela

Ach gastvrij en vriendelijk hoor.

• ineke

De bevolking is over het algemeen vriendelijk. In de supermarkt zijn ze soms wat stugger…..is onze mening.

De prijs van een appartement is afhankelijk van de plaats, de tijd en het aantal personen. Wij betaalden vorig jaar, voor een 4 persoons-appartement in de omgeving van Trogir, in het hoogseizoen, slechts 65 euro per nacht.

• JaPa:o)

Ineke,

Afhakelijk van de periode waarin je een 4 persoonsappartement bij onze vrienden op het eiland Krk zou kunnen huren varieerd vanaf 01-01 t/m 31-12 tussen de € 47.50 en de € 70.00. per dag, en voor

2 personen zijn de kosten tussen de € 31,50 en de € 48.00 per dag.

Voor meer informatie hierover zie onze website: http://www.eilandkrkkroatie.nl

Veel succes, en een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• Gerrit Peels

De prijzen in de supermarkt (Bila Lidl Superspar Kaufland) zijn ongeveer hetzelfde als in Nederland sommige dingen iets goedkoper bij ons in Dalmatie: Seline StarigradPaklenic waren de app afgelopen zomer ongeveer 30 a35 euro..afhankelijk van het seizoen.

• KiCo

Hallo Tineke,

De prijzen varieren nogal afhankelijk de plaats in Kroatie naar waar je op reis wil gaan. De duurste appartementen bevinden zich in Dubrovnik en in Istrie. De goedkoopste vindt je terug in Dalmatie (met uitz Dubrovnik dan).

De prijzen zijn ongeveer tussen 60-70 euro met uitzondering tot enkele.

Dalmatie is tevens de mooiste regio .. dat is dus goed meegenomen.

Accommmodaties vind je terug op www.croatia-hrvatska.com

KiCo

www.thalatos.com

• Tatjana

Hoi,

Mijn vrienden in Pirovac (15km tot Sibenik) hebben mooi appartmenten daar.

Ik ga zelf al 20 jaar op vakantie in Pirovac en voel me daar echt thuis.

Het is verwonderlijk wat deze streek allemaal te bieden heeft!

voor alle informatie zie mijn site:www.hollycro.nl

groetjes,Tanja