Kroatië-Ned. 06-02-2008 in Rijeka

• cleppie

Hi

Dit is een leuke oefenpot.

Het Nederlands elftal speelt in de aanloop naar de Europese titelstrijd in Oostenrijk en Zwitserland vijf oefenduels. De ploeg van bondscoach Marco van Basten start de EK-campagne op 6 februari in het Stadion Kantrida in Rijeka, prachtig gelegen aan zee, tegen Kroatië, dat zich ook plaatste voor de eindronde.

http://www.fussballtempel.net/uefa/CRO/Kantrida.html

cleppie

• Robert

Leuk, 10 minuten van mijn huis. Ik ga maar eens kijken of dat Nederlands elftal inderdaad zo slecht voetbalt, zoals bijna iedereen (vooral in Nederland) beweert….

• cleppie

He Robert

echt… 10 min. van je huis? haha wat kost een logeerkamertje voor 3 nachtjes? Ik snurk niet hoor.

met de auto 10 min. of kan je het lopens af?

• maarten

Hallo cleppie en robert veel plezier tijdens deze wedstrijd.

Nederland voetbald echt slecht.

Dus dit kan nog een interresante wedstrijd worden.

Ik zou zeggen support Kroatie maar voor mij.

Ik gun hen de overwinning.

Veel kijk en luisterplezier.

Groetjes maarten

• Robert

10 minuten met de auto en vervolgens nog een parkeerplaats zoeken natuurlijk. Zal wel uitverkocht zijn dus parkeren wordt lastig.

Aan slapen kom je bij mij niet zoveel toe met krijsende kinderen 's nachts :)

• eddy

vr 14 dec 2007, 17:07

Oranje oefent in Split tegen Kroatië

AMSTERDAM - Het Nederlands elftal oefent op 6 februari niet in Rijeka, maar in Split tegen Kroatië. De nationale voetbalbond van de eerstvolgende tegenstander van Oranje heeft vrijdag om onbekende reden besloten de wedstrijd te verplaatsen.

Het Nederlands elftal speelt nog vijf oefenduels in de aanloop naar het EK van komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland. Op 26 maart is Oostenrijk in Wenen de tegenstander. Oranje speelt nog voor eigen publiek tegen Oekraïne (24 mei), Denemarken (29 mei) en Wales (1 juni). De duels tegen Oekraïne en Wales worden in de Rotterdamse Kuip gespeeld. Denemarken komt op bezoek in het Philips-stadion van Eindhoven.

• Robert

Zal wel met de stadioncapaciteit te maken hebben.

Dan maar televisie kijken….

• John

Ja, verbaast me altijd als ik Rijeka-stadion zie, ik alleen maar bergwanden zie aan één kant… Kunnen ze daar niet wat tegenaan bouwen? ;)

Club Rijeka gaat het ook steeds beter doen…

Of komt er een nieuw stadion in of rond het sportcomplex wat ze willen bouwen…