Waar moeten we heen

• Aukelien

Hallo allemaal,

Volgend jaar willen we, na 8 jaar Italie, eens in Kroatie kijken. Omdat onze dochter nog klein is willen we niet helemaal naar het zuiden rijden (hoewel ik van alle kanten hoor dat het daar erg mooi is).

Nu twijfelen we tussen Istrie en Kvarner. Wie kan me vertellen waar je het echte strandleven hebt (boulevard met winkeltjes en restaurantjes) plus een aantal leuke dingen in de buurt om te bekijken.

Heel erg bedankt alvast,

Aukelien

• JaPa:o)

Aukelien,

Wat zou je denken om het dan eens op het eiland Krk te proberen (Kvarner).

Een boulevard met winkeltjes en restaurantjes kan je vinden in de plaats Baska op het eiland. Wat het strand betreft heeft Baska een 1800 meter lang strand dat bestaat uit fijn grind. Voor meer informatie moet je maar eens op onze website http://www.eilandkrkkroatie.nl kijken. Ook Krk-stad kan ik je van harte aanbevelen.

Een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

• Maria

Probeer camping Porto Sole in Vrsar (Istrie) eens.

Daar zaten wij in de beginjaren.

Lekker niet te ver rijden.

Leuk voor kleinere kinderen, met zwembad en op 10 min. lopen van het dorpje.

Volop restaurantjes en terassen.

Wel reserveren want deze camping zit elk jaar vol.

• KiCo

Hallo Aukelien,

Zoals Japa verteld is Baska een heel gezellige plaats waar je heen kan gaan. Het is een gezellig dorp met een mooi strand. In de omgeving zijn er wandel en fietsroutes die je kan uitproberen.

Accommodaties kan je vinden op www.croatia-hrvatska.com

Zoek naar islands en Krk.

Groetjes KiCo

www.thalatos.com