help...advies nodig...waar in Istrie moeten we zijn???

• Brenda

Hallo allemaal!

Wij zitten eraan te denken om dit jaar eens richting Istrie te gaan met de zomervakantie.

Nu zijn wij al eerder in Kroatie geweest, maar zuidelijker op camping Zaton. Nu horen wij goede berichten over Istrie dus wie kan ons helpen met de volgende vragen:

Wij zoeken:

* een goede, leuke camping )vooral ook voor kinderen tussen de 1-5 jaar!

* Zandstrand…(als dat er uberhaupt wel is)

* Goed sanitair

* zwembaden

* aanlegsteiger oid voor boot

* animatie

Wie o wie heeft er tips en ideeen????

Alvast bedankt!!!!

Groeten,

Brenda

• Aad

Kijk even op plavalaguna.hr

Dat is bij porec.Klik op camping Zelena Laguna hier vind je het meest wat jullie zoeken denk ik. Er is een perfect haventje voor jullie boot bij de camping. Om te varen zit je dan in de mooiste omgeving . Veel plezier en groetjes van Aad

• Norbert

Brenda,

Alle campings in Istrië hebben goede voorzieningen en vrijwel allemaal hebben ze ligplaatsen voor je boot. Soms is het aan een steiger, soms is het aan een boei.

Ik weet niet wat voor boot jullie hebben, maar ik weet dat veel boot liefhebbers met opzet rondom Pula/Medullin of zelfs Rabac gaan zitten. Aan de Zuid/Oostkant van Istrië is het mooi varen en ze kunnen dan ook nog richting Cres en Losin of zelfs Krk. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je een boot hebt met een iets grotere tankinhoud.