Ik wil iedereen op dit forum fijne feestdagen toewensen en een heel voorspopedig 2008
Sretan Bozic… het komt vanzelf op je pad…
Wat gaat een jaar toch snel voorbij he, zo langzaam gaan we weer richting Kerstmis.
Een tijd van bezinning en reflectie, donkere dagen maar juist met al dat licht en het samen zijn maakt kerst tot een groot feest.
Maar heb ook oog voor de oudere onder ons, oudere alleenstaande ze zijn er, en dichterbij dan je soms zelf denkt.
laat ze eens glimlachen en stap gewoon eens bij ze binnen, je weet wel wat ik bedoel, een kort praatje doet al wonderen.
Dagelijks loop ik langs het bejaardehuis, en altijd kijk ik even omhoog, de eenzaamheid is bij vele van het gezicht af te lezen.
Zelf kom ik wekelijks bij een vrouwtje, Sjaantje is haar naam, ze is al 91 jaar, ik doe wat boodschapjes voor d'r, en…. morgen breng ik er een kerststukje.
Ongemerkt valt er een traan, ze zit er zo stil en alleen, en juist dit zijn de momenten om "even hun eenzaamheid te doorbreken, oud en versleten? Ze horen er toch ook bij!
Probeer het maar eens, je krijg er zoveel voor terug.
Ik wil alle Cro-gangers een geweldig 2008 toewensen, en ga je ook met de kerst naar Kroatië.. dan een mooie tijd toegewenst, hopelijk valt er wat sneeuw, dit maakt alles nog mooier dan het al is.
Een mooie kerst met lieve mensen om je heen die van je houden om wie je bent!
Hele fijne dagen toegewenst en natuurlijk alle goeds, gezondheid, geluk, liefde en voorspoed voor het komende nieuwe jaar!
Sretan Bozic
cleppie www.kroatieclub.eu
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?