feestdagen

• Wik Ruscaa

Ik wil iedereen op dit forum fijne feestdagen toewensen en een heel voorspopedig 2008

• JaPa:o)

Wil,

Van hetzelfde!

JaPa.

• gerrit

Ook allemaal de beste wensen en een gezond 2008

Sretan bosic i novo godina

Gerrit

• Dick

Ik sluit mij van harte aan bij bovenstaande wensen.

Voor iedereen die dit prikbord bezoekt derhalve.

Prettige feestdagen en in alle opzichten een gelukkig, gezond en voorspoedig 2008.

PS. en misschien tot ziens bij het concert van Oliver Dragojevic, op 4 april 2008 in Rijswijk.

Dick.

• cleppie

Sretan Bozic… het komt vanzelf op je pad…

Wat gaat een jaar toch snel voorbij he, zo langzaam gaan we weer richting Kerstmis.

Een tijd van bezinning en reflectie, donkere dagen maar juist met al dat licht en het samen zijn maakt kerst tot een groot feest.

Maar heb ook oog voor de oudere onder ons, oudere alleenstaande ze zijn er, en dichterbij dan je soms zelf denkt.

laat ze eens glimlachen en stap gewoon eens bij ze binnen, je weet wel wat ik bedoel, een kort praatje doet al wonderen.

Dagelijks loop ik langs het bejaardehuis, en altijd kijk ik even omhoog, de eenzaamheid is bij vele van het gezicht af te lezen.

Zelf kom ik wekelijks bij een vrouwtje, Sjaantje is haar naam, ze is al 91 jaar, ik doe wat boodschapjes voor d'r, en…. morgen breng ik er een kerststukje.

Ongemerkt valt er een traan, ze zit er zo stil en alleen, en juist dit zijn de momenten om "even hun eenzaamheid te doorbreken, oud en versleten? Ze horen er toch ook bij!

Probeer het maar eens, je krijg er zoveel voor terug.

Ik wil alle Cro-gangers een geweldig 2008 toewensen, en ga je ook met de kerst naar Kroatië.. dan een mooie tijd toegewenst, hopelijk valt er wat sneeuw, dit maakt alles nog mooier dan het al is.

Een mooie kerst met lieve mensen om je heen die van je houden om wie je bent!

Hele fijne dagen toegewenst en natuurlijk alle goeds, gezondheid, geluk, liefde en voorspoed voor het komende nieuwe jaar!

Sretan Bozic

cleppie www.kroatieclub.eu

• Guy

Mir i svako dobro od srca…Sretan Bozic i Nova godina.

Van harte vrede en alle goeds…Vrolijk Kerstfeest en voorspoedig Nieuwjaar.

• Hetty

Graag willen we iedereen lans deze weg ook hele fijne dagen toewensen…

En heel veel Cro-plezier..

Gr.Gert,Hetty,

Zwananda,Henk,

Bianca,Wendy,

Gerben,

Henriette en Martin….