Post voor Kroatie

• Richard

Ik vind het onfatsoenlijk vinden om pakketten niet te bezorgen, terwijl er duidelijk een geadresseerde en afzender opstaat.

Ik vermoed dat de bruikbare spullen (chips, bonbons, tafelkleedje) bij iemand anders terecht zijn gekomen dan de bedoeling was.

Typerend is dat 2 pakketten naar Kroatie niet aankomen en een pakket met dezelfde inhoud wel is aangekomen in Sarajevo (BiH).

De enige manier om dit alles te kunnen nagaan is het volgende pakket als internationaal pakket plus versturen via TNT Post Nederland, wel duurder maar ook met meer zekerheid

Je krijgt dan een verzendbewijs en een verzekeringscode en bij niet ontvangst kan je via TNT Post navraag doen en zij kunnen dan traceren waar het is.

• JaPa:o)

John,

Laten we het draadje dan nog maar langer maken.

JaPa.

• Kraljica

Nou mensen, het fotoboek van kruidvat wat ik 31-12 verstuurd heb naar Zagreb is vandaag aangekomen.

11dagen is niet slecht dacht ik zo!!

• carla

Gefeliciteerd, Kraljica! Dat is goed nieuws!

Er zaten zeker geen ‘pikante foto’s' in :-) Ik denk dat er overal postpakketjes, of inhoud daarvan, ‘zoek kunnen raken’. Dit zal zeer zeker niet alleen in Kroatië voorkomen. Laten we dan maar gewoon hopen dat de ‘eerlijke vinder’ ervan er in elk geval plezier aan beleefd heeft.