Navigatie

• ywtje

Wij hebben een Tom tom navigatiesysteem (op de pda) en zoeken de kaarten van Slovenie, Bosnie en Kroatie.

Weet iemand of die er zijn? En of ze vergelijkbaar zijn met west europa of dat er nog wat ontbreekt? (wat we ook wel eens horen).

Groetjes Ywtje

• JaPa:o)

ywtje,

Misschien heb je hier wat aan.

http://www.pdashop.nl/product/43883/miomap-v3-maps-of-eastern-europe-sd-card-512mb.html

JaPa.

• Keimpje

Hoi Ywtje,

Het is een late reactie, maar ik ben hier ook pas nieuw, heerlijk al die berichten te lezen over een land waar ik zelf straks ook naar toe ga. Maar heb jij inderdaad een kaart voor de Tom Tom gevonden. Ik heb nl. ook een Tom Tom ( zonder PDA ) en kan eigenlijk ook nergens vinden of daar losse kaarten voor zijn.

Ik hoor het wel.

Groetjes Annemiek

• Carla

Hoi Ywtje,

Je kunt het eens proberen via TomTom MapShare. Zover ik echter weet beschikt TomTom nog steeds niet over een deugdelijke Oost-Europa kaart. Onlangs heeft mijn schoonzoon er nog naar geïnformeerd t.b.v. zijn TomTom Go 910, maar kreeg 0,0 op het rekest. Wij hebben daarentegen een Garmin Nüvi 250 Europe (is trouwens ook nog véél goedkoper dan die TomTom) en deze heeft wel alle kaarten van heel Europa voorgeïnstalleerd. Dus ook Slovenië en Kroatië. Bosnië echter nog niet, maar je kunt, m.b.v. een SD card alsnog de Adria Route kaart installeren, mocht je daar behoefte aan hebben.