minister en generaal

• rebass

Wat een goede reclame voor Kroatie in het begin van 2008.

De zojuist ex-minister van binnenlandse zaken heeft goede vrienden.

Hij ging samen op jacht met een generaal verdacht van oorlogsmisdaden.

Ik had opnieuw plannen om terug kroatie als vakantiebestemming aan te doen,maar ik zal maar ergens anders naar toe gaan.

Een land waar het oorlogsmisdaden weggemoffeld worden en de hoogste regeringsleden vriendschappelijk omgaan met deze misdadigers kan volgens mij niet.

• geert

ja, daar kan geen vakantiebeurs tegenop.

• gerrit

ik zou dan ook uit België vertrekken

• JaPa:o)

Rebass,

Het maakt niet uit naar welk land je gaat.

Kijk maar om je heen, in elk land lopen misdadigers rond.

JaPa.

• geert

maar er zijn maar weing landen waar die samen op de foto staan met een minister van binnenlandse zaken!

• dija

wat een overtrokken reactie zeg! alsof dat een gegronde reden is om een land als vakantiebestemming af te schrijven… aanstellers!

• sandra

Het feit dat deze generaal zich niet aan zijn huisarrest heeft gehouden heeft verder niets te maken met Kroatie zelf. Minister Kirin; daar schort al lange tijd het een en ander niet aan. Hij kon wat mij betreft vertrekken na het drama op Kornati (mysterieuze brand waar bij 12 (denk ik) brandweerlieden zijn omgekomen).

Beide heren verwacht ik niet tegen te komen op vakantie, dus ik ga lekker wel :)

• geert

tuurlijk, ministers die hun vrije dagen doorbrengen met oorlogsmisdadigers, postpakketten die worden gecontroleerd en leeggeroofd etc. etc.

maar de zon schijnt er dus doen we onze oogkleppen maar weer op en hup met die sleurhut.

• Jo

En waarom dan wel?

• mihael

rebass

jij ben ook niet welkom in kroatië!!

dus ik begijpo niet wat je hiermee wil zeggen!!

laters

kroaat