minister en generaal

• gerrit

Het is weer zo ver twee verkeerde dus iedereen is fout blijf dus maar lekker in Nederland hebben we ook geen last van jullie.

• Ton

Ja hoor. Onze ministers gaan ook regelmatig stappem met moordenaars van 150 onschuldige oude mensen.

Get real!!!

• cleppie

Jongens kop op nou, happy new year!!

Luister, ieder landje heeft z'n zwarte kantje, maar om dan ineens allerlei zotte dingen te roepen is wel heel lachwekkend.

Natuurlijk, je kan je afschuw erover uitspreken, maar om dan maar ineens zo'n heel land te gaan boycotten? Noem mij maar eens een land waar geen “vuile handjes aanzitten”

En wat nou de vakantie-beurs hiermee te maken heeft? Of komt daar mischien de minister langs?

Werkelijk lachwekkend…..

• craig

Tja rebass,dan zullen wij lekker genieten in kroatie deze zomer zonder jouw !!!!!!

Veel plezier en Bon Voyage

• Rebass

Ik zou niet kunnen genieten van een vakantie waar de leiding van dit land nauwe relaties heeft met oorlogsmisdadigers.

Als jij daar geen probleem mee hebt moet je zelf maar weten.

Bedenk dan wel dat je ook instemt met de politici die dit land besturen.

Dat ze er geen problemen hebben met oorlogsmisdadigers liefdevol in hun armen te nemen en te steunen.

Dat een gedeelte van die politici ook zijn gekozen door hun kiezers zegt veel over die bewoners.

Ze denken waarschijnlijk ook zoals hun leiders.

Het grootste gedeelte van de EU bevolking heeft duidelijk een ander standpunt over het liefhebben van oorlogsmisdadigers.

Wij leven in Europa,niet een of andere bananenrepubiek of dictatuur.

• eddy

Rebass…Ik neem zulke zaken altijd ter kennisgeving aan en lach minzaam. Dit is de Balkan en daar zijn deze zaken heel normaal maar dat weerhoudt mij er niet van om van de mooie dingen in Kroatie te genieten.

Net als bij ons is er natuurlijk ook in Kroatie ( en heel ex-Yu) sprake van een “old boys network” dat z'n invloed heeft tot zelfs in de gevangenis van Scheveningen.

• Marko

En dat de gekozen leiders in het land van de EU-hoofdstad niet eens in staat zijn een regering te vormen zegt dan op zijn beurt iets over de bewoners van België. Wars van samenwerking. Mooi voorbeeld voor Europa. Over bananenrepublieken gesproken.

En dat politieke leiders van genomeerde landen, handen menen te moeten schudden met Mugabe, Poetin en koning Fahd, om maar een willekeurig rijtje namen te noemen, is natuurlijk wel volledig geaccepteerd.

Rebass, wordt wakker, begin de wereld te verbeteren bij jezelf.

Voor ieder de beste wensen!

Marko

• rebass

In Belgie moeten wij niet op onderzoek naar massagraven en de bijbehorende daders en slachtoffers.

De probemen worden hier niet met de wapens maar met woorden opgelost.

Als men wereldproblemen wil oplossen is het nodig om contacten te hebben,al zijn dan ook niet de gewenste gesprekspartners.

• Gita

Daar gaan we weer! Wat een nutteloze discussie zeg.

Ga je lekker op een ander prikbord vervelen.

• gerrit

zo is dat Gita