waarheen????

• joke

hoi,

wij zitten er aan te denken om de 1e 2 weken van juni naar kroatie te gaan.

we willen dan met de auto.

hebben 2 kinderen, (6 en 1)

we willen graag op een kindvriendelijke camping bij water of zee.

in een grote stacaravan.

ben helemaal niet bekend in kroatie, dus heb geen idee waar het mooi is, houden best van gezellig heid en drukte.

hoe lang is het ongeveer rijden met de auto, en wat is het weer ongeveer in juni.

alvast bedankt!!!!

groet joke

• Norbert

Dat is dan makkelijk:

Vrijwel alle campings liggen aan zee.

Vrijwel alle campings zijn kindvriendelijk.

De kustlijn is globaal 1000 km lang, dus keuze zat.

Het noorden is massa toerisme, het zuiden is iets rustiger.

Globaal 75 % van de Nederlandse kampeerders kun je vinden op Lanterna en Zelena Laguna in Istrië of Zaton nabij Zadar.

Sla het archief er maar op na en je zult de namen van deze campings vrijwel continu tegenkomen.

• Guy

Voor gezelligheid en drukte kan ik www.zaton.hr aanbevelen.Vlot te bereiken via nieuwe A1-snelweg,centraal gelegen voor dagtrips naar bekende bezienswaardigheden,zacht in zee aflopend strand(ideaal voor kleine kinderen).Verdere gegevens vindt je op hun site.Voor een goede plaats is tijdig boeken wel aan te raden.Ook op www.campingmening.nl kan je veel info vinden en ook met de zoekfunktie van dit prikbord.

Normaal(wat is nog normaal met de klimaatsverandering) is juni een zeer aangename maand voor wat de temperatuur betreft.

Met twee kleine kinderen vermoed ik dat je wel ergens in Oostenrijk of begin Slovenië zult overnachten. Mocht je naar Zaton gaan kan ik je altijd nog wat meer info via je email toesturen ook voor wat eventuele overnachtingsadressen betreft.

Succes !!!