Overnachting Graz - Maribor

• Barth

Hoi iedereen,

De titel spreekt allicht voor zich: wie kent er een goed overnachtingshotel in de regio Graz - Maribor met kamers voor 4 personen?

Vriendelijke groeten

Bart

• Bo

Hoi Barth,

Is dit misschien iets ?

www.etaphotel.com (zitten ook in Graz en Maribor/goedkoop en goed)

www.linksundrechts.com

Succes,

Bo

• Evelien

@ Barth:

Je kunt even informeren bij Motel Podlehnik in Maribor.

Dit motel ligt direct aan de weg richting de Kroaatse grens.

Vorig jaar waren ze gesloten wegens verbouwing.

Tel: +386 2 768 10 51

Ik adviseer je wel van te voren te reserveren, in het hoog seizoen zitten ze vaak vol.

• Elly

Het hangt ervan af wat je zoekt even voor Graz kan je de weg afgaan en dan heb je verschillende “Gasthof” met slaapgelegenheid en goed eten. Wij hadden helaas de pech dat op 1 januari bijna alles gesloten was, maar in andere perioden vind je altijd wat. Succes

• Kraljica

dichtbij Graz is een motel aan de snelweg LANDZEIT

was duur 100 euro voor een 2-pers. kamer waar wij met 1 kind geslapen hebben

inclusief ontbijt –> en dat ontbijt was SUPERRRRR

BUFFET waar ALLES te krijgen was echt een aanrader. Alles vers en heerlijk.

• Bo

Hoi Barth,

Nog even een afrader :

Als je toevallig door rijdt en bij Zagreb motel Plitvice wilt nemen (aan de snelweg),

zou ik keihard doorrijden als ik jou was.

Wij hebben daar vorig jaar overnacht, en het was gewoon te goor voor woorden.

De kamers stinken er gewoon naar urine, en het ontbijt geef je nog niet aan de hond.

Niet doen dus.

Groetjes,

Bo

• Barth

Bedankt allemaal voor de tips, leuk dat er op dit forum ook daadwerkelijk gereageerd wordt op een topic, ik begin me hier al thuis te voelen.

• Jo

Wij hebben al een aantal keer gegeten in verschillende wegrestaurants van Landzeit en dat is inderdaad super. In september kregen we na de koffie zelfs onze koffiekoppen mee. En bij bepaalde gerechten kreeg je ook het bord. Beide versierd in het tema van één van de vier seizoenen!

• marjolein

In 2006 hebben wij onze reis noodgedwongen (vanwege autopech) een aantal door moeten brengen in Graz. Dit bleek minder erg dan het leek en zijn in Hotel Daniel terechtgekomen. Een prachtige kamer (nu Euro 59,00 per kamer voor 2 personen per nacht). Het hotel ligt pal aan het centraal station van Graz met in de directe omgeving voldoende eettentjes. We kunnen aanraden om naar de overkant te gaan voor een ontbijtje in plaats van in het hotel. Je hebt daar een soort overdekt winkelcentrum waar ontbijt verkopen voor niet al te duur.

Groetjes, MArjolein

• marjolein

Oh ja was ik nog vergeten, kijk op http://weitzer.com/daniel/

gr. Marjolein