KiCo,
Bedankt voor het aanbod, maar raften is eigenlijk niet onze bedoeling, wij zoeken in dit geval eerder een rustige boottocht. Alvast bedankt voor de waarschuwing van de gevaren.
Bart
Het is geen rafting. Het is een kanotocht en de rivier is niet zo wild tijdens de zomermaanden. Dat valt allemaal best mee. Het zjin veel peddelstukken met verschillende kleinere versnellingen en watervalletjes. Ze zouden gerust mee kunnen varen maar zeker niet alleen in een boot. De begeleiders zorgen ervoor dat alle kano's de watervalletjes goed overbruggen. er vaart steeds iemand vooraan en iemand achteraan.
KiCo
Wij zijn daar afgelopen zomer ook geweest.
Was echt hardstikke leuk !!
Ook voor kleine kinderen goed te doen, wel bij de ouders of bij 1 van de begeleiders in het bootje.
Wij kregen allemaal een uitrusting aan, helm, zwemvest, droogpak.
Waterschoentjes hadden we zelf bij.
Prachtige natuur, kristalhelder water.
Lekker gegeten bij het eindpunt, kei gezellig zeggen wij Brabanders.
Echte aanrader, doen !
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, wij zitten op het eiland ugljan en willen er een dag naartoe. (kano tocht op de Zrmanja). Ik heb echter geen idee waar we precies moeten zijn. Ik wil ook eigenlijk niet nu al reserveren omdat we pas eind juli op vacantie gaan. Heeft iemand de plaatsnaam waar we vanuit zadar moeten rijden en hoever is het vanuit Zadar?
Alvast bedankt voor het antwoord!
P.S. de eerder genoemde website van Barth is in het kroatisch dus daar word ik niet wijzer van.
groeten Irene
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?