Vakantie beurs...Feest..!!

• Hetty

En jawel,wij zijn gisteren naar de vakantie beurs geweest…Wat een feest…

Na heel lang zoeken (in een verkeerde hal)..

Maar na even dwalen zagen we de stand van Kroatie in de goede hal..

Dus het walhalla was gevonden….

En wat denk je?

Van alle grote eilanden was een flyer..en wel een dikke met veel info en veel kleuren foto;s…..Dus ik heb ze van ;Cres,Krk,Pag,Rab en van Losinj..en nog vele anderen.

En natuurlijk ook van de rest van Croatie….En graaien met z;n allen…

Helaas waren we al in de hal van de verre bestemmingen geweest,dus ik had al een tas die wel wat woog..

Maar toen ik uitgegraaid was,dacht ik voldaan weg te lopen…………….

Maar…..helaas mijn tas was niet meer te beuren……En lachen daar die mensen..

Dus ik hem moeten slepen,de hele hal door….en nog een…..en toen nog een….

Ik denk dat mijn wel de 13 kilo haalde….En toen over de straat naar de trein….

Ieks ;de trappen op..en weer af..

Oke,

Maar hij is thuis gekomen,en de vele folders ook..

Vandaag zit ik veel achter inernet,want mijn spieren zijn verkrampt….!

Maar ik heb nieuwe folders ,en vind het dus leuk..

Ook de kaart van Taiwan is leuk(in het chinees)..vergissing..

Hoe erg kan een mens zijn….maar je bent een fan of niet….

Ga volgend jaar vrolijk weer hoor,alleen dan neem ik een kar op wielen mee…..

Groetjes van een echte fan…

• Dick

Hetty, een heel herkenbaar verhaal.

Het overkomt je, ook mij dit jaar. Hal 7: ID RIVA-MOJA-CROATIE en de stand van het Kroatisch Toeristenbureau.

Toch weer een tas vol met, voor meer als de helft, niet van toepassing voor mijzelf.

Maar, dit slijt ik wel weer aan collega's, om ze warm te maken voor Kroatie.

Dus niet voor niets, een beginnende hernia opgelopen, maar net als jij………………………….ook weer volop genoten.

Dick.

• cleppie

Hi

Ja jammer ik zou er ook staan met o.a flyers e.d voor het komende concert met Oliver, maar helaas mijn jongste dochter moest met spoed opgenomen worden in het ziekenhuis, dus van al het andere kwam even niets meer.

m.v.g cleppie

• Tes

Het was zeker een feestje, de vakantiebeurs! En ook wij zijn met tal van brochures weer gegaan. Maar wat een gezelligheid! Helaas de vragen die ik had, werden niet beantwoord. De enige man die die vragen, volgens andere standmedewerkers, kon beantwoorden was er nu juist zaterdag niet, erg jammer. Maar goed nu de betreffende campings maar direct aangeschreven in de hoop op een fair antwoord. Wat ik wel jammer vond was dat er maar weinig Kroatie stands waren, hoewel dat toch ook wel weer positief is natuurlijk, des te minder Nederlanders ook daar naar toe gaan. Dat bedoel ik positief hoor. Maar wij houden niet zo van dat enorme massale, waarbij complete campings gevuld zijn met landgenoten, kan ik net zo goed thuis blijven!

Anyway, het was een zeer geslaagde dag! Nu alle folders doorspitten en internet afstruinen voor de bestemming van aankomende zomer!

@ Cleppie; Heel veel sterkte met je dochter, hopelijk niets ernstigs!

• KiCo

En op 25 januari start het vakantiesalon in Antwerpen. Wij staan hier zelf 6 dagen lang en langs de andere kant is het even hard genieten tov je als gast binnen komt. Het is 6 dagen hard werken. Vorig jaar hadden we één van de drukst bezochte standjes. de hoofdstand van Kroatie was vorig jaar na 2 dagen reeds helemaal uitverkocht. Geen folder meer te bespeuren. Men heeft nog een vrachtwagen met folders vanuit Kroatie naar Antwerpen gestuurd.

KiCo

www.thalatos.com

• Jo

Welke stand staan jullie Kim?

• KiCo

Wij staan recht tegenover de hoofdstand van Kroatie - Thalatos Tours.

Als je langs komt kan je een borreltje komen drinken. Er staat Kruskovac klaar. :)

KiCo

• Brigitte

Hallo KiCo ,

Sta je ook in Brussel of alleen in antwerpen.

Ik ben zelf in Utrecht naar de vakantie beurs geweest en had een paar vragen maar niemand kon mijn vragen beantworden. Ik vond het dit jaar mindere leuk dan voorgaande jaren.

Ik hoorde dat Antwerpen krijger is dan Utrecht en als je naar de vakantiebeurs in belgie wil gaan dat je naar Brussel moet gaan.

Groetjes Brigitte

• KiCo

Wij staan zelf op de vakantiebeurs in Antwerpen en niet ni Brussel. Die van Brussel is nog iets groter dan die Van Antwerpen maar wij zijn zelf uit de regio.

als je vragen hebt mag je ze gerust naar me doorsturen en wil ik je wel helpen.

Mijn mail adres is kimco@pandora.be

KiCo

www.thalatos.be