concerten in pula en info venetië

• m.kamps

Hallo allemaal,

Ook dit jaar gaan we weer naar Kroatië en nu willen we graag eens een concert of optreden in de arena van Pula meemaken. Weet misschien iemand waar ik te weten kan komen wie er in de periode juli/augustus komen.

Mijn tweede vraag is of er iemand is die een (natuurlijk niet al te prijzig,hi,hi,hi)

overnachtingsadres weet in de buurt van Venetië dat geschikt is voor twee volwassen en twee kinderen.

We gaan hier met de auto naar toe dus het mag best even rijden vanaf Venetië zijn.

Alvast bedankt voor eventuele reacties;groetjes Margaret

• Norbert

Agenda van de concerten in Pula zijn nog niet bekend, moet je waarschijnlijk tot mei of juni wachten en dan worden ze hier vaak ruim besproken.

T.a.v. Venetië kan ik makkelijk zijn…..goedkope plekken rondom Venetië zul je niet tegenkomen. Er zijn meer dan genoeg hotels, maar of die in jullie prijsklasse zit…….kan ik niet beoordelen.

Maar, als je dan toch in Istrië zit vraag ik me af waarom je het niet gewoon op 1 dag heen en weer rijdt ? Ik doe dat regelmatig, het is net 2,5 uur van Porec en wanneer je de auto in Mestre parkeert stap je zo op de trein naar Venetië. Dat is een stukje van 10 minuten en die treinen gaan 4 tot 6 maal per uur.

Wil je dan toch echt in de buurt van Venetië verblijven dan zou je kunnen gaan kijken in Sotomarina of nabij Treviso. Goedkoop zal het niet zijn, maar er zal ruimte zijn. Wil je echt mooi zitten dan pak je de oude weg naar Treviso en daar kom je, naast alle prachtige oude villa's, ook diverse hotels tegen.

Nog iets verder rijden is Padova, zijn ook diverse hotels te vinden, maar ook daar zul je niet echt onder de 100 euro per nacht uitkomen vrees ik.

• margaret

Bedankt voor je reactie,we denken er nu inderdaad over om met de trein vanaf Mestre te gaan. Groetjes Margaret