Kindertips

• barth

Hoi allemaal,

In augustus 2008 verblijven we in Starigrad-Paklenica met onze kinderen van 6 en 8 jaar.

Zijn er in de omgeving attracties voor kinderen (buiten de zee uiteraard) zoals pretparken, speeltuinen, dierenparken, zwembaden,…

Groeten

Bart

• Guy

In de directe buurt is er niets maar je kan naar Zaton rijden(www.zaton.hr) Daar is een prachtig zwembad en zijn genoeg attraktie's.Met je buitenlands kenteken rij je gewoon door bij de poort en parkeer in de buurt van de receptie.Dan gewoon doorlopen door de gezellige winkelstraat en je komt aan het strand.Links ga je naar het zwembad.

• JaPa:o)

Guy,

Hoezo, buitenlands kenteken, parkeren bij de receptie en dan gebruik maken van het zwembad?

Hoef je hier dan niet voor te betalen als je niet op de camping een plaats hebt?

Niet boos worden, maar ik wil dit graag weten, dan kan ik dat als “TIP” op mijn website plaatsen!

Groetjes:

JaPa.

• Robert

Lijkt me nogal logisch dat dit niet is toegestaan….

Ik zou een goede “disclaimer” op je site zetten in geval je dit als tip wilt promoten :)

• Guy

Voor het zwembad moet betaald worden naar ik meen en ook voor alle andere atraktie's.Zo onlogisch is dat dus niet.Voor zover ik weet moeten kroaten wel betalen om de camping binnen te mogen om te vermijden dat Zaton overspoeld wordt door autochtonen,vooral in de weekends.Dat was vroegere jaren in ieder geval zo.Of het nog zo is weet ik niet.Elk jaar doe ik een dagje Zaton met mijn petekind,zusje en neef en kan gewoon zonder oponthoud aan de ingang doorrijden.Dat laatste is mijn ervaring en die geef ik gewoon door ,meer niet.

Robert,

Ik kon het ook al niet geloven!

Maar misschien heeft Guy toch andere informatie.

Maar ik zal jou "TIP ter harte nemen, en het (nog) niet plaatsen op mijn website http://www.eilandkrkkroatie.nl

Groetjes:

JaPa.

Guy,

Het is me nu volkomen duidelijk. Kroaten moeten dus betalen aan de poort, maar mensen van buiten kunnen dus óók niet gratis gebruik maken van het zwembad en de andere attraktie's.

Voor dit jaar een fijne vakantie in Kroatie toegewenst door:

JaPa.

• Guy

Nog een kleine aanvulling:dit item is ook al aan bod geweest op dit prikbord op 04-08-07 en zonder reaktie's gebleven(Zoekfunktie)Ik heb ook duidelijk gesteld dat kroaten in ieder geval VROEGER wel moesten betalen.Hoe het nu is weet ik niet maar in ieder geval kunnen touristen die een dagje het gezellige Zaton willen aandoen gewoon binnenrijden en parkeren op de parkeerplaatsen bij de receptie .

Zo eenvoudig is het en of kroaten nu wel of niet moeten betalen zal hen een zorg zijn denk ik.

Wat mijn vakantie betreft moet ik nog geduld hebben tot 25 augustus maar toch bedankt voor de wensen.

• barth

ON TOPIC GRAAG !!!

Ik heb gewoon tips gevraagd, gelieve dit niet te laten ontaarden in een eindeloze discussie. Als we al gaan naar Zaton, dan zullen we ons toch sowieso (zoals de meeste mensen neem ik aan) aanmelden en we zien dan wel.

• Guy

Ik kan er ook niets aan doen Barth maar een eenvoudige mededeling op dit prikbord ontaardt vlug in een zinneloze discussie.Dit moet je niet persoonlijk opvatten of zo maar op een forum kan dit nu eenmaal gebeuren.De slagboom bij Zaton staat meestal gewoon openen en het is doodnormaal als een tourist gewoon doorrijdt en verder zijn gang gaat.Dat is en was mijn tip en niet meer dan dat..Laat je na terugkeer nog iets horen?Prettige vakantie!!!