Ik zou het wel prettig vinden als je toespelingen op de persoon achterwege laat.Met zakelijkheid en objectiviteit kom je al een eind in de goede richting.Zonder aanleiding of uitlokking heb ik geen enkele reden om boos te worden,JaPa.
@ Barth:
Wij moesten in de zomer van 2007 gewoon betalen om (als niet Zaton gasten) gebruik te maken van het strand.
Voorgaande jaren konden we het strand altijd gratis bezoeken.
Het was voor ons echter de laatste keer dat wij “een dagje” naar het strand van Zaton gingen…. no fans, maar we vonden het echt vreselijk…
Één gigantische toeristische mierenhoop in the middle of nowhere.
Je kunt 1 km de zee in lopen en het water komt nog niet hoger dan je middel…
Maar wellicht is het voor de kinderen wel leuk…
Eveline,zoals ieder jaar ben ik ook in 2007 met 2 kinderen een dagje naar Zaton geweest,ook op het strand gelopen enzv. en niets van betaling gemerkt.Voor gebruik strandstoelen moet in ieder geval wel betaald worden.Het is in Juli en augustus inderdaad hartstikke druk.Ik ga steeds begin september en dan valt het wel mee.Winkeltjes,Bars,vliegende banaan enzv. worden door partikulieren gerund
en moeten daar flink voor betalen aan TN Zaton.In die 5 maanden willen ze dat dubbel en dik met winst terugverdienen .
Is mij onbekend Evelien,ik rij ook met NL-kenteken maar mij is nog nooit iets in de weg gelegd,ook vorig jaar niet..Vorig jaar kwam dit item ook voor op het prikbord en toen reageerden bezoekers dat ze ook ongemoeid konden doorrijden.Ik zal sept. as. eens vragen in Zaton hoe het nu eigelijk zit.Als je bij de hoofdingang bent ben je nog niet bij de receptie en de eigelijke campingplaats.Ik begrijp niet dat dat touristen eerst zouden moeten betalen om zich eventueel bij de balie aan te melden.Maar goed,in september as. komt er hopelijk meer licht in de duisternis.
Beste mensen,
Ik heb zeker niet de behoefte om deze kwestie te laten ontaarden in een eindeloze discussie, maar zou toch graag ook mijn ervaring hieraan toevoegen.
Ik kom nu al vele jaren op deze camping, en voor zover ik gezien en meegemaakt heb moet IEDERE buitenstaander (van Kroaat tot Chinees) betalen om gebruik te mogen maken van de voorzieningen.
Lijkt me ook logisch, want zo langzamerhand betalen de campinggasten de hoofdprijs voor een standplaats.
Het zijn dus niet alleen Kroaten, maar ook toeristen die in een nabijgelegen pension of gehuurd huisje hun intrek hebben genomen.
Nogal wat mensen doen zich daarbij voor alsof ze net aankomen voor de camping.
Daarmee passeren ze dan de 1e slagboom, zetten hun auto op de parkeerplaats voor de 2e slagboom bij de receptie (waardoor wij als vaste campinggasten wat verder mogen lopen) en genieten dan gratis van het zwembad,en natuurlijk het overvolle (eigen) strand van de camping.
Ik gun echt ieder het zijne, maar dat moet niet ten koste gaan van goedwillende en voluit betalende gasten.
De organisatie van de camping is er m.i. ook schuld aan vanwege het slechte toegangsbeleid.
Het schijnt dat er dit jaar een ander systeem wordt ingevoerd, omdat er wel degelijk veel klachten zijn geweest van de campinggasten.
Helaas duurt het meestal wat lang voordat bepaalde voornemens worden omgezet
in daden (was dat ook maar zo met de steeds oplopende campingprijzen).
Bo
Bo,ik ga gewoon af op mijn ervaring vanaf de tijd dat de camping weer geopend was voor de touristen en geef gewoon mijn ervaring van al die jaren weer.Onder de oorlog had ik een appartement naast de camping maar bracht alle tijd op de camping door bij mijn vrienden vluchtelingen.In september ga ik dit jaar weer eens langs om even te kijken of er weer wat nieuws is,iets drinken in de gezellige kalelarga,een wandelingetje maken en dan naar huis.Voor het strand of het zwembad hoef ik niet naar zaton:ik heb de hele Novigradzee tot mijn beschikking maar ik zal er wel vragen hoe het nu werkelijk zit.Ik kom er zeker op terug.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?