Valkanela of Bi Village ?

• Sien

Ik twijfel tussen camping Valkanela en Bi Village of Porto Solé !

Kan iemand mij tips geven, ervaringen ?

Wij zoeken een rustige , goed onderhouden camping in Istrie.

Waar je nog wat rustig kunt uitslapen. In de omgeving van Porec.

Alvast bedankt voor je reactie !

• barth

Beste Sien,

Ik kan je niet onmiddellijk helpen, maar vorige zaterdag was er op VTM een reportage van een gezin dat zijn vakantie heeft doorgebracht op camping Bi-Village. Als je misschien probeert deze uitzending terug te vinden en te bekijken, heb je daar toch al meteen een idee van.

Groeten

Bart

• Sien

'k Heb het gezien Barth , en daarom zit Bi Village ook bij mijn voorkeuren .

Bedankt !

• marjolein

Een aantal jaren geleden zijnn wij op de camping Bi-Village geweest. Het is een goed onderhouden camping (Italiaanse eigenaren) en vlakbij Pula. De plekken zijn goed maar niet al te groot, er zit ook een restaurantje bij vakbij de zee en goede toegang tot de zee.

Het was toen net open dus alles was nog erg nieuw en er moest nog het een en ander aangroeien, wat inmiddels wel gebeurd zal zijn.

Het sanitair is goed. En een supermarkt voor de eerste levensbehoefte.

Overigens het dichtbijgelegen Vodnjan is zeker ook de moeite waard om gewoon eens even door te lopen, vooral het oude centrum is vrij authentiek. Wat ze met de kerk hebben gedaan is voor ons wat vreemd, namelijk 's avonds wordt deze op een heel aparte manier verlicht je moet er van houden, maar het is wel bijzonder.

Kijk ook eens op www.bivillage.com

groetjes, Marjolein

• Jo

Wi hebben 2 keer op BiVillage geweest in een gehuurde tent van Roan. Eens in mei, een in september en is ons goed bevallen. De tenten stonden bij het zwembad, relatief ver van het grote restaurant. Daardoor ook relatief rustig. We hebben nog eens op een andere keer over de camping gelopen in augustus en toen had ik er niet willen staan, zo druk!

• alma

wij zijn er vorig jaar geweest een mooie camping maar het heeft een nadeel het ligt tegenover bruni waar wij 3 weekenden herrie van hebben gehad tot 4 uur s'nachts en wij warren in juni.

• jacb

Valkanela een pracht camping met goede voorzieningen.