Simuni leuk voor kids?

• Lanneke

Hoi,

Mogelijk willen wij met onze dochters van 8 en 6 begin juli naar Caming Simuni. Ik heb de site al gezien van deze camping en ik heb ook de beoordelingen gezien op vakantiereiswijzer. Op de site ziet het er geweldig uit en de beoordelingen zijn ook goed, maar ik twijfel of het wel leuk is voor mijn dochters. Wie is er geweest met kids? Of wie kan mij er meer over vertellen?

En, de afstand zou ongeveer 1500 km zijn. We zijn 2 jaar geleden naar Porec geweest en die reis (althans het laatste stuk) duurde best lang. Iemand 'n idee hoelang we naar Simuni onderweg zouden zijn?

Alvast bedankt!

Lanneke

• JaPa:o)

Lanneke,

Van Nijmegen naar camping Simuni op het eiland Pag is het ca. 1403 kilometer, met een reistijd van ca. 22:30 uur in het hoogseizoen. Dan zou je eventueel kunnen kiezen voor een overnachting bij

http://www.hausheimat.com

in het plaatsje Wagrain in Oostenrijk.

Een route kan je via deze link http://www.japaned.nl/japaned/default.asp?menuid=505

bij mij aanvragen.

JaPa.

• ena

Beste Lanneke,

Camping Simuni ziet er hartstikke leuk en verzorgd uit, maar het is niets voor de kinderen. Als je er toch die kant op gaat, kun je beter dichterbij Novalja gaan (camping Strasko of Zrce), niet ver van Simuni, en veeeel leuker voor de kinderen.

Lekker vlakbij Novalja, met leuke restaurantjes, kinderactiviteiten, kraampjes, winkeltjes en terrasjes, heel gezellig!

Succes!

Groetjes

• Jo

Wij waren vorig jaar twee maal op Strasko en dat vond ik niet zo'n camping voor kinderen. Tegen het FKK-deel staan wat speeltuigen, er is wel sportaccommodatie maar voor de rest is er eigenlijk niets. Maar wij waren er wel buiten het seizoen, in jun en september.

• maantje

ook wij gaan naar camping simuni.

waarom is het geen leuke camping voor de kinderen? of in zn algemeen niet leuk?

het ziet er wel leuk uit. lekker aan het strand.

ik hoop juist dat er niet te veel te doen is en niet te veel drukte/animatie.

normaal gesproken zoeken wij juist de wat rustigere vakantieparken/campings uit, alleen was dit in kraotie een beetje lastig te vinden.

deze ‘kleine’ camping was 1 van de weinige die minder dan 1000 (?!) plekken had

we gaan er toch maar wat van maken…