tieners

• mieke

Hallo,

Heeft iemand tips voor mij. Wij willen graag van de zomer op vakantie met onze boy's van 14/16/18. Wij zoeken een hotel waar toch wel veel tieners komen.

Zodat ze op kunnen trekken met mensen van hun eigen leeftijd.

Maar waar ook wat activiteiten zijn op sportief gebied en natuurlijk een disco.

Of weet iemand een site waar je kunt zoeken met criteria zoals TIENER.

Bij voorbaat hartelijk dank. Mieke

• Barth

Mieke,

niet dat ik er ervaring mee heb, maar overal lees je dat Pag “hot” zou zijn voor tieners.

Bart

• Guy

Misschien is een leuk appartementje in Zaton iets.Daar heb je een van de mooiste disco's van Kroatië en het stikt er van de tieners. www.zaton.hr

• KiCo

Hallo,

Ik kan je wel verder helpen.

Ik heb 2 goede plaatsjes voor je.

Het eerste is Primosten tussen Trogir en Sibenik. Hier ligt hotel Azalea Zora.

link:

http://www.croatia-hrvatska.com/hotels/accommodation.asp?House=85&Acco=Hotel_Azalea%A0Zora

Primosten is een erg gezellig dorpje. Het is een ongelooflijk mooie regio. Trogir en Split liggen niet ongelooflijk ver, en anderzijds ben je ook zo in Sibenik of bij de Krka watervallen. Bij het hotel kunnen ze allerlei dingen doen en in Primosten heb je één van de mooiste openlucht dixco's uit de gehele omgeving nl disco Aurora.

Voor de jonge gasten is Vodice zeker een aanrader. Hier heb je vele cafeetjes, cocktailbarretje en tevens een erg bekende disco nl Hacienda. Hier komen meestal elk jaar wel eens enkele van de bekendste dj's uit Europa draaien. Vodice is een erg levendig vissersdorpje. Tijdens de zomermaanden komen vele toeristen hierheen. Voor de kinderen is Vodice zeker de beste plaats.

We hebben er verschillende hotels zoals Punta

http://www.croatia-hrvatska.com/hotels/accommodation.asp?House=64&Acco=Hotel_Punta

Olympia

http://www.croatia-hrvatska.com/hotels/accommodation.asp?House=69&Acco=Hotel_Olympia

en het kleinere familiehotel Kristina

http://www.croatia-hrvatska.com/hotels/accommodation.asp?House=70&Acco=Hotel_Kristina

als je graag meer info wil kan je me steeds mailen naar kimco@pandora.be

Vriendelijke groeten,

KiCo

• Evelien

@ Mieke:

Ik kan je Vodice ook aanbevelen. Daar zullen de drie boys zich zeker vermaken! :-D

• mieke

Allemaal alvast bedankt voor de info.

Het is duidelijk dat er genoeg te doen is in verschillende regio's.

En dat er ook disco's zijn.

Maar wat ik ook graag zou willen weten is of iemand een specifiek hotel

weet waar veel tieners (met ouders) komen in de zomervakantie.

Vaak zie je alleen maar jonge kinderen.

Gr. Mieke

mieke schreef:

• KiCo

Mieke,

Bij hotel Zora heb ik bij het hotel veel tieners gezien die daar aan't sporten waren of bij het strand lagen.

Bij Vodice heb je een hoofdstrand waarachter zeer veel sportmogelijkheden zijn, barretjes, jet-ski, en meer. Ze gaan daar zeker kunnen genieten en er lopen erg veel tieners rond. 's Avonds zullen ze zich daar ook zeker niet vervelen. Het is echt een bruisend stadje. Vanuit Vodice kan je zelf ook vele uitstapjes maken. Krka is vlakbij gelegen, het nationaal park Kornati. In een uurtje ben je enerzijds in Split en anderzijds in Zadar. Daar heb je het nationaal park van Velebit. Ze kunnen gaan kanoen op Zarmanj … zie de topic één blad hiervoor.

KiCo

www.thalatos.be

www.croatia-hrvatska.com/hotels

• mieke

Bedankt allemaal,

Wij gaan nu met onze boy's om tafel zitten om te kijken

waar we precies heen gaan.

• Lisa

Hoi Mieke,

Heb ook 3 tiener kinderen in exact dezelfde leeftijd, zijn vorig jaar voor het eerst (na jarenlang kamperen) in een hotel met ze geweest.

Wat een ramp NOOIT meer een hotel met pubers!

We gaan dit jaar op een dringende verzoek van onze kids toch maar weer naar camping Zaton, the place to be voor jongeren.

Wij boeken een mooi appartement op de camping en die kinderen zie en hoor je daar niet meer, het stikt er van de nederlandse jeugd die allemaal met elkaar optrekken, naar het strand, zwembad, beachbar en ‘s avonds met z’n allen de discotheek in enz…..

Een hotel is echt zo anders, zij wilden naar een hotel en zijn er he-le-maal van terug gekomen.

Succes!

Lisa

• nina

brac en dan het plaatsje supetar is heeel leuk !