heeft iemand ervaring met deze camping?
zijn er grote plaatsen?
ook open veld of alleen bomen?
is het een leuke camping?
Hallo, ik zal het wel mis hebben,en zal het nog navragen, maar van iemand die er in augustus is geweest en kroatisch spreekt heb ik gehoord dat op het grootste gedeelte van de camping nu appartementen staan. Alleen een strook aan de rand van het complex is nog camping, bij de jachthaven. Op een foto in de id riva gids zie ik ook inderdaad maar een strookje camping.Ik ben ook heel even naar de site van solaris geweest, maar die gaat over 2006.
Graag hoor ik of ik het mis heb.
Op de volgende site nog wat meningen over solaris.
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/44580/solaris/
Erg drukke en volle camping.
Iedereen staat er kriskras door elkaar, mensen bakenen plaatsen af met van dat rood/wit lint. Je kunt er geen plaatsen reserveren.
Tsjechen en Hongaren planten hun tentje gewoon tegen je caravan aan.
Wij zijn er 5 jaar geleden geweest toen was het er nog een stuk rustiger.
Afgelopen zomer waren we in de buurt en zijn we er even wezen kijken.
We schrokken ons rot toen we die mierenhoop zagen.
Jammer want het was geen verkeerde camping, maar volgens mij kennen ze het begrip ‘vol’ niet en blijven ze maar gasten toelaten terwijl er eigenlijk al geen plek meer is.
Wij waren in de buurt op het eiland Murter, camping Jezera Loviska, misschien is dat iets voor jullie ?
De laatste keer dat wij op camping Solaris bij Sibenik waren, was eind mei 2007. Toen was het er -uiteraard- nog vrij rustig.
In het hoogseizoen is het groot, druk en vol.
Er zijn geen afgebakende plekken, dus je moet maar zien of je ergens tussen past. Waar ‘s morgens je auto nog geparkeerd stond, kan ’s avonds opeen een grote caravan staan.
Op mijn fotosite http://kooij.mijnalbums.nl kan je wat foto's vinden.
Als je vragen hebt, mail je maar!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?