vakantie huizen

• loes

we zijn er uit met ze allen.

we gaan weer naar kroatie aankomende zomer.

we gaan met 3 gezinnen en en hebben 5 dingen die we graag willen misschien kan iemand op dit forum ons daarbij helpen.

1. in iedergeval willen we naar een van de eilanden.

2. het hoeft niet zo'n hele druke plaats te zijn.

3. daar zoeken we 3 huizen of apartementen 2 voor 5 personen en een voor 7/8 personen.

4.het grootste huis apartement moet zo dicht mogelijk aan zee liggen.

5.de andere huizen wel in de buurt maar hoeft niet direkt ernaast als de afstand maar te lopen is.

de periode waar het om gaat is voor 1- 5persoons apartement/huis is van

05-07-'08 tot 26-07-'08

en de andere van 19-07-'08 tot 09-08-'08

alle info is welkom ook sites waar ik het zelf zou kunnen opzoeken.

alvast mijn vriendelijke dank.

• Norbert

In Mali Losinj zijn meer dan genoeg appartementen te vinden, sommige aan het water (loopt alleen een weg tussen het water en de appartementen), maar een boot kun je er zeker kwijt.

Andere optie, waar ik ook zeker van ben is Vela Luka op Korcula. Ik zat afgelopen september daar in een huis met 6 appartementen. Toen had ik de hele tent voor mezelf, maar het ligt fantastisch, zo ongeveer aan het water, schitterend uitzicht, boot kan ook voor de deur liggen.

En aangezien de buren ook nog appartementen verhuren kan iedereen dichtbij zitten.

Het jaar ervoor zat ik nabij Korcula stad en ook daar kun je genoeg aan het water vinden, ook ideaal vaarwater voor een boot.

Andere optie zou nog zijn de regio tussen Sibenik en Zadar, dan liggen de eilanden min of meer voor de deur en dan met name de Kornati eilanden, zeer zeker de moeite waard.

• hollyCro

Beste Loes,

Ik heb een mooi web gemaakt voor vakantie in Pirovac.Mij kenissen hebben daar appartmenten voor verhuur.

zie: www.hollycro.nl

Is iets voor jullie?

groetjes,hollyCro