welke richting ?

• hollyCro

Hallo Guy,

Het bedoelling was niet op een commercieele site verwijzen, maar de informatie geven waar de mensen over het gebied tussen Zadar en Sibenik kunnen meer lezen.

Ik zelf ga daar al meer dan 20 jaar op vakantie en hele site heb ik uit mijn vakantie ervaring gemaakt.

Mijn excuses voor verwaring!

groetjes,Tatjana

• Guy

Tatjana,dan zal je wel meer dan voldoende informatie uit eigen ervaring kunnen geven op vragen van bezoekers van dit forum denk ik.Het lijkt mij prettiger om op het forum een persoonlijk antwoord te geven dan alleen maar te verwijzen naar een website.Dat laatste zal wel het geval zijn als men iets specifieks vraagt zoals bvb de toltarieven enzv. Toevallig is die streek ook al 40 jaar mijn vakantiegebied:Posedarje(Podgradina)

We komen elkaar zeker wel eens tegen,is het niet op de prikbord dan misschien in de buurt van Zadar.

• Guy

Even je site bekeken.Geeft inderdaad een kort bondig en duidelijk overzicht van die streek en omgeving met nog weinig reklame.Alles komt mij zeer bekend voor.

Nog even tussen haakjes: “in Vransko Jezero zitten ook Joekels van meervallen”

Er is een vergunning nodig alsook sedert 2002 is een vergunning nodig voor het vissen vanaf de kust.