Reis naar Pag (zwarte zaterdag)

• JaPa:o)

Carla,

Nog één keertje dan!

In de zomervakantie overnachten we (nog) niet in Wagrain. Dan rijden we óók s'nachts door Duitsland en over de A10 in Oostenrijk richting Villach - Ljubljana - Rijeka naar Krk-stad. Wij rijden ook niet in een ‘Cuore’, en ook niet met een BMW.

Kijk op onze website http://www.eilandkrkkroatie.nl in welke auto wij rijden.

Deze auto met een inhoud van 1600 cc heeft maar een top van 170 km/u.

Wij rijden over een afstand van 1365 kilometer 15 uur vandaar. Maar ik rij dus geen 150 - 200 km/u. Dat zou ik voor mijn vrouw en mijzelf onverantwoord vinden. Uiteindelijk willen we allemaal heelhuids op de vakantiebestemming aankomen.

En ik heb toch ook al 46 jaar mijn rijbewijs B. C. D. en E.

En natuurlijk voor iedereen een veilige reis toegewenst door: JaPa.

• gerrit

Ik rijd ook met een 1600 16klepper en die gaat 190 max

• Evelien

@ Carla:

Sluit me helemaal bij je aan :-)

Ook wij rijden al jaren de A3 graz/maribor/zagreb etc.

Ideale weg behalve het stukje door Slovenië in de zomermaanden…

Kun je de hele weg lekker doorrijden (Duitsland, Oostenrijk) rij je Slovenië in en sta je stil… :-S

• JoostS

Genoeg tips gezien in ieder geval hier!

Bedankt allemaal en ik hoop dat de reis een beetje voorspoedig gaat verlopen.

Hoe zit het eigenlijk met file-informatie? Is dit makkelijk te begrijpen? (wordt t in t engels ook voorgelezen misschien?) Of wat zijn wat termen die je moet ontouden? ;-)

• Evelien

Wordt in het hoogseizoen op de Kroaatse radio ook in het Engels voorgelezen.

• JoostS

Evelien schreef:

>

> Wordt in het hoogseizoen op de Kroaatse radio ook in het

> Engels voorgelezen.

Dat is wel heel relaxed! Thanks voor snelle reactie.

• Jo

En in het duits!