HONDEN ?

• craig

kan mij iemand vertellen — voor onze bezoek aan plitvice,mag honden mee,of is het verboden honden mee te nemen ?

alvast bedankt

craig

• Guy

Honden mogen mee maar wel aangelijnd.

• DUHqdb

Jij mag hond meenemen maar pas op,,,hond moet iengeent zijn 6 manden van vooren tot1jaar!!!!

• JaPa:o)

Craig,

Misschien heb je het al gelezen, maar toch!

http://nl.mfa.hr/?mh=88&mv=801&id=318

En neem een paar plastic zakjes mee om de hondendrollen op te pakken en in de afvalbakken te deponeren.

Groetjes: JaPa.

• Carla

Hoi Craig,

Mocht het bovenstaande bericht niet helemaal duidelijk zijn: de hond moet ingeënt zijn tegen hondsdolheid oftewel Rabiës (zover mij bekend is dit in België ook het geval) en Kroatië stelt dat de inenting minimaal 6 maanden tot max. 1 jaar voor de inreis plaatsgevonden moet hebben.

Let op! Tevens mogen honden meestal niet op de stranden komen. De plaatselijke verordeningen variëren echter van gemeente tot gemeente. Soms zijn er, specifiek aangewezen, stranden waar je tussen 20.00 en 08.00 uur mag komen met je hond.

groetjes,

Carla

• craig

hoi allemaal,

Dat is goed nieuws,want kroatie is toch veel te warm voor honden achter te laten in de mobilehome, en door dat wij vier keer per jaar naar England gaan is mijn hond in orde met alles,dus dat zal ook geen probleem zijn.

alvast bedankt voor de reacties

grt craig.

• Mirjana

Veel plezier, ik moet het dit jaar missen helaas…..

• mihael

honden en andere huisdieren zijn helaas niet gewenst bij de plitvice meren!

• Guy

Niet gewenst misschien maar wel toegestaan mits aangelijnd.Zie regels van het park.

• gerrit

Je kunt gerust je hond meenemen naar de Plitvice meren mis aangelijnd doen wij ook altijd.en ook bij de Krka watervallen