op zoek naar een pensionnetje

• Kelly

Hey ,

Wij hebben onze tickets naar Kroatie ondertussen weeral geboekt. 1 probleem het pension waar we vorig jaar zijn geweest heeft nog maar 1 kamer vrij en dat is ons iets te krap met onze 2 kids!

Heeft er iemand ideetjes? Onze voorkeur gaat uit naar omgeving Pag. Liefst een familiaal pension ,zodat we leuke dalmatische avonden kunnen beleven met de lokale bevolking.We hoeven ook niet in de grote drukte te zitten!

Alle ideetjes zijn welkom.

Groetjes,

Kelly

• craig

Hallo Kelly,

Ik wil geen water op het vuurtje gooien maar,door mijn eigen ervaring pag is NIET de ideal bestemming,en zeker met 2 kleine kinderen !! kijk maar een paar onderwerpen terug Eiland pag is het de mooite waard ?

grt craig

• Kelly

Beste Craig,

Ik ben al ongeveer ne keer of 15 in Dinjiska in Pag vakantie geweest! Voor ons is het echt wel de moeite waard!Een ideale uitvalsbasis, en je vrienden terug zien zijn een belangrijke factor voor ons Mijn dochter(7jaar)was gisteren zelfs heel slecht gezind toen ik zei dat alles volzet was.

Wat is DE ideale bestemming????Is voor iedereen verschillend hé!Voor mij is dat Dinjiska, voor Japa is da Krk,voor guy is da Podgradina….,het hangt ervan af hoe je je vakantie wil invullen.

Groetjes,Kelly

• craig

Hallo Kelly,

Sorry maar ik dacht dat jij nooit in Pag geweest was !!,tja voor onze was dat niks.een echte disco eilandje.voor dat wij naar dit eiland vertrokken vorige jaar hebeen wij de inspecteur van ACSI campings,voor zijn mening,en zijn woorden was :dat het is een eiland voor de jong volk met heel veel lawaai,dus als jullie een rustig plaats zoeken dan is Pag niet de ideaal bestemming voor jullie !!!!! ; wij dachten toch zullen wij dat proberen . FOUT toch wij hebben het meegemaakt,maar een keer is genoeg.NOOIT MEER

veel vacancie plezier

craig

• Kelly

In het dorpje Dinjiska zijn er welgeteld 2 kleine cafeetjes,en die sluiten dan nog 01:00 's nachts. Ik denk dat je ook in de dorpjes Povljana, miskovici, vlasici de rust kan terugvinden! Dan zitten we wel aan de hele andere kant van het eiland op 10 min van de brug van de Pag .

Mijn vraag is nog steeds:Weet er iemand daar een gezellig pensionnetje? Het moet daarvoor zelfs niet op Pag zijn .Mag ook Paklenica, Podgradina, zelfs richting Zadar zijn . Zolang we onze vrienden maar kunnen bezoeken.Een uurtje rijden is voor ons geen probleem.

groetjes,Kelly

• KiCo

Hallo Kelly,

is eventueel een bungalow goed in Diklo bij Zadar. Daar kan ik eventueel wel voor zorgen.

Groetjes KiCo

www.thalatos.com