overnachting A9

• Piet

Hallo, dit jaar gaan we op vakantie in Dalmatië (Zadar) en we zijn nog op zoek naar een gezellig overnachtingadres in Oostenrijk of vooraan in Slovenië. We rijden via Graz en Maribor (A9). We zijn met 4 pers. (2volw. en 2 kind.). Het mag een pension, stacaravan op een camping, hotel enz. zijn als we maar met zijn vieren op 1 kamer kunnen. Een app., huisje op een camping mag ook. We willen daar ongeveer 3 dagen verblijven dus er moet wel iets in de omgeving te doen/zien zijn. Ik wacht vol ongeduld jullie reacties af.

Bvd Piet

• barth

Beste,

Ik heb een aantal items eerder in de topic “Overnachting Graz-Maribor” dezelfde vraag gesteld. Met de info die ik gekregen heb, heb ik onmiddellijk een overnachtingshotel gevonden, dus als je daar een kijkje gaat nemen, ben je ook al een eind op weg.

Bart

• Filip

Hallo,

Kijk eens op deze site :

http://www.urlaubambauernhof.at/

Wij hebben alvast onze overnachting geboekt via deze website. Wij logeren in Rein

(Forstbauer). Mevr. Jaritz is heel vriendelijk. Het wordt onze 1e overnachting aldaar maar via mail hebben wij al diverse keren contact gehad. Het ziet er leuk uit. Kostprijs is 20 euro/pp, ontbijt inbegrepen. Als je langer verblijft is er nog kinderkorting.

Zeker contact opnemen maar momenteel ligt Mevr. Jaritz in het ziekenhuis. Dus het kan een tijdje duren vooraleer je antwoord krijgt. Niet ongerust zijn, ze antwoordt zodra ze kan.

Veel succes